Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@01:42:19 GMT

کسر 6 امتیاز در راه است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۶۰۴۶

کسر 6 امتیاز در راه است؟

گروه ورزش/ فینالیست لیگ قهرمانان آسیا 2020 این روزها با موضوعات و مشکلات مختلفی دست وپنجه نرم می‌کند. 22 شهریور پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو بسته شد و پس از آن مهلتی یک ماهه نصیب این باشگاه شد تا با عمل به تعهدات از اجرای دومین ضرب الاجل و جرایم بیشتر جلوگیری کند.

 در آستانه اتمام این مهلت (فردا-22 مهر) باشگاه هنوز موفق به پرداخت مطالبات سرمربی کروات سابق خود نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس شنبه مدعی شد حدود 350 هزار یورو از طلب 784هزار یورویی برانکو فراهم شده اما با توجه به تحریم‌های جدید راهی برای انتقال پول وجود ندارد. در این شرایط برخی معتقدند ماجرا انتقال پول نیست چرا که اگر مبلغ موردنظر فراهم شود، راه‌هایی برای انتقال آن وجود دارد. در هر حال شرایط فعلی دورنمای روشنی پیش رو باشگاه قرار نمی‌دهد و همین موضوع نگرانی عمیق هواداران این تیم را در پی داشته است. کار تا جایی پیش رفته که هواداران پرسپولیس علاوه بر تجمع مقابل باشگاه، در فضای مجازی هشتگ به راه انداخته و مطالبه خود را با «#طلب-برانکو-را-بدهید» به گوش مسئولان رسانده‌اند.
در این میان پیشکسوتان پرسپولیس مانند علی کریمی مدیریت باشگاه مشخصاً رسول پناه را هدف گرفته و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند. جادوگر مدعی شده اگر باشگاه برای انتقال پول به برانکو ناتوان است، او قادر به انجام این کار در کمترین زمان ممکن است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم از تجربه بالای خود برای عبور از تحریم‌ها خبر داده و مدعی شده قادر است در این زمینه به باشگاه پرسپولیس کمک کند. نکته مهم این که بازیکنان پرسپولیس هم چندان خوشبین به حل مشکل نیستند و شجاع خلیل‌زاده با انتشار پستی کنایه‌آمیز در صفحه شخصی اش به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. مدافع سرخ‌ها با انتشار عکسی از خود و برانکو نوشت: «پینوکیو اگر زنده بود شاخ در می‌آورد. این روزها دروغ بیشتر شده ولی دماغ‌ها زیباتر.» در این شرایط گفته می‌شود در صورت عدم پرداخت باقیمانده مطالبات برانکو، پرسپولیس فصل آتی را با کسر 6 امتیاز آغاز خواهد کرد. البته امیر ساعد وکیل باشگاه پرسپولیس مدعی شد با توجه به اینکه همیشه در چنین مواردی از سوی فیفا هشدارهایی داده می‌شود و این اتفاق هنوز نیفتاده، خطری قرمزها را تهدید نمی‌کند. رضا یلوه معاون اقتصادی پرسپولیس هم در این خصوص گفت:«تلاش می‌کنیم قبل از اینکه خطری متوجه باشگاه شود پول برانکو را پرداخت کنیم. من با مشاور حقوقی باشگاه هم صحبت کردم، رأی را هم دیدم. در رأی برانکو 12سپتامبر (22 شهریور) پنجره باشگاه بسته شده ولی درباره هرگونه تهدید دیگری قطعاً فیفا به ما اخطار خواهد داد. مثلاً می‌گوید یک هفته فرصت دارید که پول را پرداخت کنید وگرنه خطر کسر امتیاز یا مشکل دیگری برای باشگاه پیش می‌آید.» گرچه دارو بوشیچ، وکیل برانکو نظر دیگری دارد. او دیروز به تسنیم گفت:«فرصت امروز(یکشنبه-20 مهرماه) به پایان می‌رسد. قاعدتاً باید به‌صورت اتوماتیک تنبیهات بعدی فیفا اعمال شود و احتمالاً تصمیم فیفا کسر امتیاز خواهد بود.» برانکو هم در مواجهه با سؤالی مبنی بر اینکه نظرش راجع به احتمال مجازات‌های سنگین فیفا علیه پرسپولیس و اینکه شاید این باشگاه با کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر مواجه شود چیست؟ چنین پاسخ داد: «پرسپولیس باید به این موضوع فکر کند، نه من.»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران