Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا کیفیت زمین را عامل برنده نشدن تیمش در بازی برابر لهستان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا در ادامه دیدارهای خود در لیگ ملت‌های اروپا برابر لهستان به تساوی بدون گل رسید و روند شکست ناپذیری تیم روبرتو مانچینی در بازی‌های اخیر این تیم ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از این دیدار گفت: متأسفانه، ما از موقعیت‌های متعدد استفاده نکردیم؛ به‌خصوص در نیمه اول. فکر می‌کنم ما به خاطر وضعیت وحشتناک زمین بازی بود که نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم. جدا از نتیجه که مثبت نیست، عملکرد ما خوب بود. ما توانستیم با توجه به شرایط موجود فوتبال خوبی بازی کنیم و و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما زمین بازی در وضعیت وحشتناکی قرار داشت. این برای بازیکنان بد است، زیرا توپ در چنین زمینی رفتار غیرقابل پیش‌بینی دارد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: تیم تا آخر حمله کرد، ما موقعیت‌هایی داشتیم که اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. همه تلاش خود را کردیم اما این اتفاق افتاد. تنها در وقت استراحت، حداقل باید ۱ یا ۲ گل می‌زدیم. با این حال این تساوی نیز شرایط بدی برای ما ایجاد نمی‌کند. 

آتزوری در بازی بعدی خود در لیگ ملت‌های اروپا باید برابر هلند قرار گیرد که به تازگی فرانک دی بوئر را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است و در ادامه در دیداری آسان برابر استونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب