Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بسکتبال  گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شادی عادلی مسئول کمیته بسکتبال سه نفره بانوان گیلان در آزمون آموزش الکترونیکی بسکتبال سه نفره فیبا شرکت و گواهینامه قبولی را دریافت کرد.

محمد رفیعی افزود: این آزمون روز هفتم مهر ماه امسال به صورت آنلاین برگزار و در اختیار فدراسیون‌های ملی عضو فیبا و جامعه سازمان ‌دهندگان بسکتبال سه نفره در سراسر جهان قرار گرفت تا دانش خود را بیشتر بهبود بخشیده و به طور کلی بسکتبال سه در سه را توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه عادلی از مربیان درجه یک فدراسیون می‌باشد که توانست گواهینامه این آزمون آنلاین را از دبیرکل فیبا دریافت کند و این مربی شایسته استان گیلان در بسکتبال سه در سه نیز تبحر و کارایی زیادی دارد.

رفیعی  در ادامه از موفقیت دو مربی گیلانی اشاره و بیان کرد: از سوی فدراسیون بسکتبال اسامی قبول شدگان آزمون عملی و تئوری مربیگری درجه یک این فدراسیون اعلام شد که الهام کاظمی و مریم باقری از گیلان موفق به قبولی در این آزمون ‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری درجه یک بسکتبال شهریورماه امسال با حضور رییس فدراسیون بسکتبال و مدرسی دکتر علی توفیق با حضور مربیان استان های مختلف کشور در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.

رئیس هیات بسکتبال گیلان تصریح کرد: مربیان حاضر در پایان این دوره در آزمون های عملی و تئوری برای دریافت مدرک مربیگری درجه یک شرکت کردند که در نهایت تعدادی از شرکت کنندگان نمره قبولی دریافت کردند که خوشبختانه الهام کاظمی و مریم باقری از گیلان نیز جزء قبول شدگان بودند.

در استان گیلان سه مربی دارای درجه های ملی و بین المللی ، ۲۵ مربی دارای مدرک درجه یک ، ۱۰ مربی دارای مدرک درجه دو و بیش از ۵۰ مربی دارای مدرک درجه سه در رشته بسکتبال در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان بانوان فدراسیون های ورزشی بسکتبال گیلان بانوان اخبار کنکور بسکتبال سه مربی دارای درجه یک سه نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان