Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:55:24 GMT

2برادر هاکی باز گچسارانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۸۹۰۹

2برادر هاکی باز گچسارانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

فریدون عبدالخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  2 برادر هاکی باز گچسارانی  جهت حضور در  مسابقات آسیایی و جام جهانی  ۲۰۲۱ بلژیک به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی  ادامه داد: آقایان نیما و مانی حیدری  در اولین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی و  جام جهانی  ۲۰۲۱ بلژیک دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس امور ورزش و جوانان ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی کشور برای شرکت در ششمین دوره جام جهانی به میزبانی بلژیک از امروز  21لغایت 27 مهرماه به مدت یک هفته  به جهت آماده‌سازی و شناسایی بازیکنان به میزبانی استان اردبیل  در شهر پارس آباد مغان در حال برگزاری است.

عبدالخانی ادامه داد: ششمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن آقایان بهمن ماه امسال به میزبانی کشور بلژیک برگزار می‌شود.

رئیس امور ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی آزمایش کاملی از اعضای کاروان ورزشی انجام گرفته است.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزش جام جهانی بلژیک جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!