Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:52:17 GMT

۸۰ کیلوگرم حشیش در اندیمشک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۹۹۷۸

۸۰ کیلوگرم حشیش در اندیمشک کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبر پلیس سید محمد صالحی دوشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان اندیمشک یک دستگاه تریلی کشنده حامل مواد افیونی را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلو گرم موادمخدر بدون لفافه از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کشف پارچه قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک نیز با اشاره به کشف مقادیری پارچه قاچاق از یکدستگاه خودرو گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۲ طاقه انواع پارچه و ۱۲ طاقه پارچه فله کشف شد.

سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار داشت : کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

 دستگیری ۶ سارق و خرده فروش مواد مخدر در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۶ سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی سه سارق منزل و سه فروشنده مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده ادامه داد : طرح پاکسازی مناطق جرم خیز در آبادان با هدف به دام انداختن سارقان و فروشندگان مواد مخدر در حوزه کلانتری ۱۱ طی ۲۴ ساعت به مرحله اجراء درآمد.

وی تصریح کرد: سارقان در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

دستگیری سارق مغازه ها و کشف ۱۰فقره سرقت در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری سارق حرفه ای مغازه ها و کشف ۱۰فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد وگفت : در پی سرقت اموال چند مغازه در بهبهان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی، پس از تحقیق و بررسی کارشناسی محل سرقت و جمع آوری سرنخ های لازم، موفق شدند سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از مغازه ها و اماکن خصوصی اعتراف کرده است.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور فرمانده انتظامی پلیس آگاهی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند