Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان گفت: استانداری سمنان به استناد مصوبه شورای عالی اداری و بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ عنوان سومین استانداری‌ برتر در میان ۳۱ استانداری کشور شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ به نقل از روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، علیرضا آشناگر روز دوشنبه افزود: بر اساس مکاتبه مرکز مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، استانداری سمنان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ ضمن قرار گرفتن در سطح عالی ، عنوان سوم استانداری برتر در میان ۳۱ استانداری کشور را به خود اختصاص داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشناگر بیان کرد : در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در دستگاههای اجرایی ، موضوع فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و در اجرای برنامه ها و اهداف کمّی و تخصصی اصلاح نظام اداری در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی استانداریها ، مرکز مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور همه ساله اقدام به ارزیابی استانداریهای سراسر کشور بر اساس چندین شاخص می کند که با توجه به نتایج اعلام شده از سوی این مرکز ، استانداری سمنان از مجموع ۲ هزار امتیاز مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی ۱۸۲۰.۰۹ امتیاز را کسب کرد که با توجه به امتیاز کسب شده و به استناد مصوبه شورای عالی اداری در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ در سطح عالی و رتبه سوم کشور قرار می گیرد .
استاندار سمنان گفت : با توجه به ارزیابی دقیق وزارت کشور و احصاء نتایج کاربردی این ارزیابی ، استانداری سمنان از این نتایج در راستای بهبود عملکرد در سطوح مختلف ، نظام مند کردن فعالیت ها و اقدامات ، تصحیح اهداف ، سیاست ها و برنامه های خود استفاده کرد و تلاش خواهد کرد تا ضمن ارتقاء رتبه و جایگاه استانداری سمنان در سطح کشور ، میزان رضایتمندی شهروندان را از خدمات خود افزایش دهد .
آشناگر اضافه کرد : این ارزیابی توسط معاونت های تخصصی ستاد وزارت متبوع و مرکز مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و بر پایه مستندات دریافت شده در قالب گزارش خود ارزیابی حوزه های استانداری صورت گرفته و بر این اساس ، استانداری سمنان در شاخص های اختصاصی در مجموع ۸۶۹.۴۵ امتیاز از سقف یکهزار و در شاخص های عمومی نیز ۸۶۶.۴۵ امتیاز از سقف یکهزار و در مجموع با ۹۱.۰۰۸ درصد تحقق اهداف ، ۱۸۲۰.۰۹ امتیاز را از مجموع ۲ هزار امتیاز به خود اختصاص داده است .
استاندار سمنان بر ضرورت تلاش در مسیر پیشرفت و توسعه استان تاکید و بیان کرد : همچون گذشته با همدلی ، همفکری و مشارکت اقشار مختلف مردم و بویژه ، اصحاب پر تلاش رسانه و خبرنگاران ، اعضای تشکل های مردم نهاد، احزاب، اصناف ، بازاریان و تمامی دلسوزان و خدمتگزاران، به سوی تحقق اهداف و آرمانهای تعیین شده پیش خواهیم رفت و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری سمنان مدیریت عملکرد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬