Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین پیریایی روز دوشنبه در مراسم افتتاح خانه امید شهرستان بروجرد افزود: خانه امید بروجرد در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر دارای بخش های مختلفی از جمله اتاق پزشک، کتابخانه، کلاس های آموزشی، ورزشی و سالن اجتماعات است.

وی اضافه کرد: امروز اولین خانه امید استان لرستان در بروجرد افتتاح شد که امیدواریم با پیگیری ها خانه امید مرکز استان نیز راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیریایی با اشاره هدف راه اندازی خانه امید گفت: در خانه امید امکانات خوبی در نظر گرفته شده که ایجاد روحیه شادابی و نشاط، پر کردن اوقات فراغت و استفاده از امکانات ارائه شده از سوی صندوق از اهدای این برنامه است.

مدیر صندوق بازنشستگان لرستان اظهار کرد: خانه های امید می تواند موجب تعامل و همکری بازنشستگان و همچنین انتقال تجربیات به نسل جوان باشد.

در ادامه سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: با پیگیری های لازم خانه امید شهرستان بروجرد افتتاح و در اختیار بازنشستگان قرار گرفته تا بتوانند از امکانات این خانه بهره مند شوند.

احمد گودرزیان با اشاره به وضعیت کرونا اضافه کرد: از دو روز گذشته وارد پیک سنگینی از کرونا شدیم که در واقع وضعیت از قرمز رد شده و خطرناک است.

وی بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله بسیار مهم است و همه افراد ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

گودرزیان با اشاره به اجرای محدودیت ها گفت: از امروز ادارات با نیمی از ظرفیت کارمندان فعالیت می کنند و برخی از واحدها و صنف ها مانند باشگاه های ورزشی تعطیل شده اند.

سرپرست فرمانداری بروجرد افزود: در سایر مکانها در صورتی که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود برای تعطیل کردن آنها اقدام می شود.

برچسب‌ها بروجرد لرستان بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد لرستان بازنشستگان بروجرد لرستان بازنشستگان اخبار کنکور خانه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید