Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن آقا کریمی عضو هیئت داوری خانه سینما، درباره پرونده فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» و مشکلات مالی که برای این پروژه پیش آمده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حمید نعمت‌اله (کارگردان این فیلم) و عباس نادران پرونده‌ای در این خصوص دارند. این پرونده در دست بررسی است و هنوز هیچ رأیی درباره آن صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که اگر هر کدام از این‌ دو فرد بخواهند پروژه‌ای را تولید کنند بلامانع است یا خیر، بیان کرد: وقتی رأی صادر شود، مراحلی دارد تا افراد به ممنوع الکاری برسند؛  ما فعلاً در این باره تعیینِ تکلیف نمی‌کنیم. وقتی این رای بلا اثر شود یعنی اگر هرکدام از طرفین اجرا نکنند آن وقت این رای تبدیل به بلا اثر می‌شود آن وقت برای هرکدام از طرفین مشکلات و ممنوعیتی ایجاد می‌شود، اما

در حال حاضر رأیی در این باره صادر نشده است و فعلاً این دو نفر می توانند فیلم تولید کنند.

آقا کریمی در پاسخ به این سوال که آیا عباس نادران برای سرمایه‌گذاری این فیلم به جای محمد صادق رنجکشان آمده، عنوان کرد: بله؛ اما به تفاهمی رسیده اند که به احتمال زیاد سرمایه گذاری به رنجکشان می‌رسد و نعمت‌اله تهیه‌کننده باقی خواهد ماند. امیدواریم تفاهمنامه اجرایی شود که اصلاً نیازی به صدور حکم نباشد.

گفتنی است فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت اله در بخش سرمایه گذاری به مشکل برخورده است و این باعث شد کار به هیئت داوری خانه سینما بکشد. در این میان برخی نقطه نظرها درباره ممنوع الفعالیت بودن نعمت اله مطرح شد که حسن آقاکریمی به این شبهات پاسخ داد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی قاتل و وحشی نعمت اله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»