Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد: براساس تصمیم کمیته آموزش فدراسیون، نظر به وقوع حادثه منجر به درگذشت زنده یاد مرتضی نادی در آزمون ورودی دوره مربیگری درجه ۲ سنگنوردی، برگزاری کلیه دوره‌های آموزشی مرتبط با سنگ‌نوردی طبیعت شامل مقدماتی، پیشرفته ودیواره‌نوردی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
هیات‌های استانی مسئول نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه هستند و درصورت تخلف هریک از مربیان در اجرای آن به کمیته انضباطی فدراسیون معرفی خواهند گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سه شنبه ۱۵ مهر، در منطقه پلخواب استان البرز آزمون ورودی مربیگری درجه ۲ سنگنوردی طبیعت زیر نظر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار شد. در این آزمون چهار خانم و ۲۸ آقا حضور داشتند که در یکی از آیتم‌های صعود در این آزمون که به مسیر "دوستت دارم" معروف بود و باید به روش ابزارگذاری انجام می‌شد، یکی از مربیان در طول مسیر دچار حادثه شد و سقوط کرد. متاسفانه مرتضی نادی از مربیان خوب سنگنوردی ایران در این حادثه جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوهنوردی حادثه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند