Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای سفری یکروزه در راستای بررسی وضعیت خدمت رسانی به ایثارگران به ارومیه سفر کرده است، به همراه استاندار آذربایجان غربی با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین مزار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق ارومیه ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی در این سفر ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، از یک خانواده شهید، یک خانواده جانباز و یک خانواده آزاده نیز دلجویی خواهد کرد.

امضای تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقای خدمت رسانی به ایثارگران با استاندار آذربایجان غربی و همچنین بررسی آخرین وضعیت مرکز توانبخشی جانبازان در ارومیه از دیگر برنامه های رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارومیه خواهد بود.

اوحدی همچنین در منزل یوسف رحیمی حیدرلو از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور می یابد.

آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده سرافراز در راستای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرگزاری جمهوری اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی ارومیه بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس