Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نسبت به تخریب مسجد هفت در واکنش نشان داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به تخریب مسجد تاریخی "هفت در" اظهار داشت: این مسجد تاریخی در منطقه نوغان مشهد واقع شده بود و قطعا این اقدام تخریب آن را از طریق مراجع قضایی دنبال خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نامه‌نگاری مشاور طرح تفصیلی پیرامون حرم منور رضوی این مسجد داخل طرح قرار نداشته و نباید تخریب می‌شده اما اقدامی غیرقانونی علیرغم این مهم در راستای تخریب آن صورت گرفته است.

پژمانفر تاکید کرد: تقاضای پیگیری قضایی این مسئله را بلافاصله از طریق دادستانی و همچنین رئیس کل دادگستری خراسان رضوی دنبال کرده و درصدد مشخص شدن علت این مسئله هستیم.

مسجد و مدرسه تاریخی سردار قزوین به روایت تصاویرگفتمان سازی و تسهیل‌گریِ ازدواج با محوریت مسجد باید انجام بشودقاضی هندی: تخریب مسجد بابری یک توطئه برنامه ریزی شده بود

وی گفت: براساس اعلام نظر مشاور طرح که در همین مهرماه نیز این مهم صورت گرفته تخریب این مسجد اقدامی غیرقانونی بوده و نباید انجام می‌شده و صورت جلساتی که در راستای آن به قانونی بودن این تخریب تاکید می‌شود قدیمی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تخلف را در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری خواهد کرد ادامه داد: نامه‌نگاری صریحی در این زمینه وجود دارد که مسجد در طرح نیست و نباید تخریب شود اما علیرغم این اعلام، این اقدام غیرقانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تخریب مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سام دلیری شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران تعامل با مدیران استان را از جمله کارکردهای شوراهای اسلامی برشمرد و گفت: طبق اعلام شرکت گاز استان، روستاهای فاقد گاز در استان تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی با عنوان اینکه نگاه شوراها تعاملی و گفتمانی است، افزود: آموزش شوراها مساله مهمی به شمار می‌رود و با تعامل بین شوراها و امور عمرانی استان، آموزش شوراها در دو شهرستان استان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه آموزش شوراها در سوادکوه و چالوس آغاز شده است، گفت: این طرح در شهرهای چالوس و آمل نیز اجرا می‌شود.

سام دلیری صدور کارت شورایی را از طرح‌ها برشمرد و گفت: برای افرادی که مدارک و مستندات را ارسال کردند تا دو هفته آینده این کارت صادر و ارسال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران با اشاره به گردشگری منطقه غرب مازندران تصریح کرد: اگر گزارشی از تخلف شوراها در روستاها و شهرها اعلام شود، تخلفات در کمیته‌های حل اختلاف در شهرستان و استان بررسی و رسیدگی می‌شود و اگر تخلف محرز شد، نسبت به عزل عضو شورای متخلف روستایی اقدام می‌شود.

سام دلیری با بیان اینکه تصمیم گیری درباره تخلفات شوراهای شهر پس از استان در وزارت کشور انجام می‌شود، گفت: رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر پس از رسیدگی در هیأت حل اختلاف استان از سوی وزارت کشور اعلام نظر می‌شود.

رئیس شورای استان مازندران در عین حال تاکید کرد که اگر هر یک از اعضای شوراهای اسلامی در مسؤولیت خود دچار تخلف شوند با آنان برخورد می‌شود.

وی با اظهار اینکه ۱۱ هزار و ۹۲۳ عضو اصلی و علی البدل شوراها در استان فعالیت می‌کنند، گفت: میزان تخلف شوراها کم و اندک است و در مجموع تعداد افراد و اعضای دوره ششم شورای اسلامی در دوره ششم در استان عزل یا برکنار شدند ۱۲ نفر هستند.

سام دلیری با تاکید براین که هر فردی که برای شوراها ثبت نام می‌کند باید دارای کارت آزمون و آموزش و آشنا به قوانین باشد، گفت: برخی از اعضای به دلیل اشراف نداشتن به قانون و آموزش به مسیرهایی می‌روند که اشتباه است و منجر به بروز تخلفاتی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران آشنا نبودن به وظایف را از مشکلات شوراها برشمرد.

کد خبر 6090353

دیگر خبرها

  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود