Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی ۱۰ رشته تخصصی دندانپزشکی در سی و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی روز دوشنبه ۲۱ مهر در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد.

۴۷۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که تعداد ۲۶۱ نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و ۲۱۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آزمون خود را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج مرحله کتبی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و واجدین شرایط می توانند از امروز سه شنبه ۲۲ مهر در دانشگاه محل برگزاری آزمون کتبی برای برگزاری مرحله شفاهی حضور پیدا کنند.

پس از پایان فرایند آزمون شفاهی، گروه های آموزشی و دبیران بورد هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن مستندات داوطلبان نخواهند داشت.

استفاده از ماسک برای ورود داوطلبان به حوزه آزمون الزامی است و این مورد توسط مجریان برگزاری آزمون به شدت کنترل می شود. داوطلبان به هیچ وجه مجاز به همراه داشتن کیف، تلفن همراه و غیره نیستند و براساس پروتکل های بهداشتی، استقرار باجه های امانتداری در حوزه ها ممنوع است.

دستیاران لازم است به جای تحویل فیزیکی مستندات پژوهشی CD آن را تحویل دهند. به این منظور کلیه مستندات پژوهشی خود را در یک فولدر با نام «مستندات پژوهشی- نام دستیار» آماده کرده و این فولدر را بر روی یک CD ذخیره و در زمان و محل قید شده در «دستورالعمل آزمون شفاهی بورد» تحویل دهند. بر روی CD نام و رشته نوشته شود.

دستیاران رشته هایی که مقرر است «CD پاورپوینت کیس» تحویل دهند، باید فولدر مستندات پژوهشی را نیز بر روی همان CD ذخیره و تحویل دهند.

دستیاران باید مستندات پژوهشی خود را (کتاب، مقالات ، ثبت اختراع و..). به صورت فایل PDF ارائه کنند. نامه اخذ پذیرش مقالات که به امضای سرپرست تخصصی رسیده به صورت اسکن شده باید در مدارک تحویلی موجود باشد.

دستیاران موظفند اکانت Google scholar داشته باشند به نحوی که لینک همه مقالات دستیار در آن قابل دسترسی باشد. دستیاران لازم است نسخه فیزیکی مستندات پژوهشی را نیز در یک پوشه پلاستیکی دکمه دار دارای برچسب مشخصات شناسایی داوطلب صرفا به همراه داشته باشند.

کد خبر 5046890

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دانشنامه دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دندانپزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها دانشگاه تهران دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه پیام نور دانشگاه علوم پزشکی تهران سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی مستندات پژوهشی تحویل دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود