Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@11:53:39 GMT

اینترنت اختصاصی بورس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۲۹۵

اینترنت بورس چیست؟

اینترنت بورس به اینترنتی گفته می شود که شرایط و ایده آل های نزدیک به هسته بورس را داشته باشد به طور مثال پیشتر خدمتتان گفتیم که هسته ی بورس هر 1 میلی ثانیه درخواست ها را قبول میکنید پس اولین پارامتر اینترنت مناسب برای بورس پینگ 1 میلی ثانیه است، دومین آیتم که مکمل آیتم اول است سرعت ارسال درخواست است که هرچی سرعت ارسال بیشتر باشد، درخواست سریع تر نسبت به رقیبانتان به هسته ی بورس ارسال می شود در نتیجه بایستی حداقل پورت سرور 10 گیگابایت باشد که چنین اینترنت پر سرعت و بدون مرزی فقط در دیتاسنتر موجود است جایی که شرکت های اینترنت خانگی و همراه اینترنت رو از اونجا گرفته و وارد شبکه خود میکنند و سپس به کاربرانشان عرضه میکنند و همین مورد باعث افزایش پینگ در شبکه این شرکت ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترنت بورس توسط سرورهایی که به مراتب قوی تر از کامپیوترهای خانگی است ایجاد می شود و بر روی آنها ویندوز نصب خواهد شد دقیقا عین ویندوزی که ما استفاده میکنیم و بسته به سلیقه و انتخاب کاربر ویندوزهای 10 ، 8 یا حتی 7 نصب خواهد شد و شما براحتی میتوانید از طریق کامپیوتر خودتون با یک اتصال ساده از طریق ریموت دسکتاپ به سرور مجازی بورس متصل شوید و دارای یک اینترنت بدون مرز مناسب برای خرید سهام شوید.

چگونه اینترنت با کیفیت بورس خریداری نماییم؟

1- اینترنت بورس ایران تهیه کنیم:

ابتدا قبل از هر چیزی بایستی سرور بورس ایرانی تهیه کنیم زیرا سرورهای هسته بورس نیز در ایران قرار دارد و باستی موقعیت سروری که اقدام به خرید میکنید هم ایران باشه و این سرورها بایستی در دیتاسنترهای با کیفیت ایرانی باشه که پینگ نسبتا مناسبی به هسته ی بورس داشته باشه

2- سرور مجازی بورس چه ظاهری دارد ؟

سرور مجازی بورس همان کامپیوتر شماست و ویندوز است فقط در جایی است که سرعت اینترنت در آن محدودیتی ندارد بخوایم به زبان ساده بگیم، دیتاسنتر اینترنت رو ار طریق دارک فیبر میده به شرکت های سرویس دهنده اینترنت و اونا هم اینترنت رو تقسیم میکنند و به مشترکین خودشون ارائه میکنند به همین دلیل هم پینگ بالا است ولی ما سرور بورس رو مستقیم در همان دیتاسنتر نصب کردیم و شما این راه رو طی نمیکنید و مستقیم از اینترنت همان دیتاسنتر اقدام به خرید میکند و همچینی به خواسته مشتری ویندوزهای 8 یا 10 بر روی سرورهای مجازی بورس نصب میگردد و اتصال به آن هم از طریق Remote Desktop صورت میگیرد که بسیار راحت است.

3- از چه جایی سرورهای مجازی بورس تهیه کنیم؟

قبل از هر چیز بطور خلاصه باید سرور مجازی ایران با پورت 10 جی و پینگ 1ms تهیه کنید متاسفانه در برخی جاها مشاهده میشه که اقدام به سو استفاده در فروش سرورهای مجازی بورس میکنند و با عدد های غیر واقعی اقدام به فریب مشتری ها میکنند نهایت تست اپلودی که در سرورهای 10 گیگابایت میگیرید باید سرعت بین 1000 تا 1600 باشد که متاسفانه مشاهده شده دوستان با اضافه کردن سرورهای خودشون در سایت اسپید تست با استفاده از سرور مجازی مجموعه خودشون به سرور خودشون تست سرعت میدن که رقم های عجیب آپلود 3 یا حتی 8 هزار میبینیم که این عدد به هیچ عنوان واقعی نیست و با تغییر سرورهای مقصد متوجه این امر خواهید شد و نکته عجیب دیگری که درج میکنن سرعت دانلود مثلا 1 گیگ در ثانیه در صورتی که اگر تست سرعت 8 هزار مگابیت هست سرعت دانلود هم باید نزدیک 8 گیگ در ثانیه باشد که این عدد ها متاسفانه باهم نمیخواند پس با دقت خرید کنید و گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید

4- آپیتایم و عدم قطعی سرور:

سرور مجازی باید آپ تایم بالایی داشته باشد و دارای عدم قطعی باشد. تا در ساعت های مختلف بورس دچار اختلال نشوید.

5- سرورهای مخصوص بورس خریداری نمایید:

متاسفانه مشاهده شده vps بورس که به خریداران بورس داده میشه به کاربران دیگه هم فروخته میشه و با توجه به اینکه کاربران دیگه مانند مدیران سایت ها استفاده های مختلفی مانند خروجی گرفتن و دانلود و اپلود زیادی دارند باعث کندی سرورها مخصوصا توی سرورهای اشتراکی خواهند شد.

6- از کیفیت خرید سرور خود چگونه مطمعن شویم:

یکی از بهترین وب سایت ها برای تست سایت SpeedTest.net می باشد که کافیست وارد این سایت شوید و با یک یا دو دیتاسنتر مختلف تست نمایید باستی حتما پینگ 1ms باشه و سرعت اپلود و دانلود بالای 1000 باشد که میتوانید در قیمت بالا نمونه تست عالی سرورهای با کیفیت میهن پرداز رو مشاهده کنید.

7- سرور مجازی بورس چه کمکی خواهد کرد ؟

از اونجایی که هسته بورس درخواست هارو هر 1ms ثانیه یکبار پردازش میکنه داشتن پینگ 1ms ثانیه یکی از مهمترین نکات است و مکمل پینگ سرعت ارسال درخواست می باشد که در اینجا اگر رقیبانتان هم پینگ 1ms داشته باشند، فقط اشخاصی موفق تر هستند که سریع تر درخواست خود را به هسته بورس ارسال کنند و در اینجا هم که سرعت آپلود مهم خواهد بود. شایان ذکر است.



چگونه اینترنت بورس یا همان سرور بورس تهیه نماییم:

مجموعه میهن پرداز یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی سرورهای بورس می باشد که کلیه سرورهای بورس خود را با پورت 10 گیگابایت و پینگ 1 میلی ثانیه عرضه میکند.

کلیه سرورهای بورس میهن پرداز از جدید ترین نسل سرورهای HP می باشد و در مجهز ترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر ایران یعنی زیرساخت تهران کلوکیشن و نصب گردیده است همچنین تمامی محصولات میهن پرداز دارای گارانتی کیفیت می باشد که در صورت عدم کیفیت کلیه وجهه عودت خواهد شد پس میتوانید با اطمینان نسبت به تهیه اینترنت بورس اقدام نمایید.

در میهن پرداز کلیه سرویس ها حداکثر ظرف مدت 1 ساعت تحویل داده خواهد شد و دارای پیشتیبانی تیکت بصورت 24 ساعته و پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری می باشد و به هیچ عنوان نگران آموزش و استفاده از این سرورها نباشید زیرا تیم فنی میهن پرداز کلیه آموزش های لازم را به شما خواهد داد و در صورت هر گونه سوال مشاورین ما پاسخگوی شما هستند

MihanPardaz.com

منبع: الف

کلیدواژه: سرور مجازی بورس اینترنت بورس هسته بورس خواهد شد شرکت ها پینگ 1ms

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود

قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایتنا، شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم ارتباطات LTE/۴G برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به این سیاره ارسال شود.

قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machine سخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می‌کند و به این ترتیب قابلیت‌های شبکه اینترنتی در مسافت‌های کوتاه و طولانی آزموده می‌شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می‌شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری‌های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته‌اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم‌های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می‌کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می‌شود و در آینده به ۵G ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!