Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:48:26 GMT

عرضه ماسک 1300 توماني در داروخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۷۶۵

عرضه ماسک 1300 توماني در داروخانه‌ها

خبرگزاری آریا- ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب 1300 تومان در داروخانه‌های سراسر کشور عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایفدانا، باتوجه به تاکید ستاد ملی کرونا درمورد لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، هماهنگی‌های لازم با تمامی شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده سراسری ماسک سه لایه پزشکی برای تامین و توزیع صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واحد‌های تولیدی ماسک سه لایه پزشکی صنعتی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو که در فهرست دریافت سهمیه مواد اولیه تولید ماسک هستند، موظف به توزیع ماسک تولیدی خود مطابق سهمیه ابلاغی به شرکت‌های توزیع، هستند.
براین اساس قیمت فروش درب کارخانه ماسک سه لایه پزشکی 10500 ریال، قیمت توزیع کننده 11550 ریال و قیمت مصرف کننده 13000 ریال اعلام شده است.
روزانه حداقل 2 میلیون عدد ماسک تولیدی به صورت موردی و در قالب قرارداد‌های فروش، به شرکت‌های پخش مورد تأیید سازمان غذا و دارو، جهت توزیع در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع و گزارش آن در سامانه ttac.ir ثبت خواهد شد.
قیمت مصوب ماسک سه لایه مطابق با مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا وزارت صمت 1300 تومان ابلاغ شده است. این ماسک‌ها با نرخ مصوب در داروخانه‌ها توزیع و در دسترس خواهد بود و حسب تصمیمات متخذه در دفتر ریاست محترم جمهوری و هماهنگی انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به مرور طی 10 روز آینده سهمیه ماسک داروخانه‌ها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه ماسک ماسک سه لایه پزشکی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار