Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن استان همدان و قرارگاه شهید همدانی با حضور نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی برگزار شد.

حمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارش دانشجو گفت: مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی روشن استان همدان و قرارگاه شهید همدانی با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و نمایندگی، ولی فقیه در بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه دانشجویی استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید پورحسینی از دو قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن به عنوان قرارگاه‌هایی که با رویکرد مسئله محوری با مطالبه گری از مسئولین به دنبال حل مسائل استان هستند یاد کرد و گفت: از دبیران جدید این دو قرارگاه انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های پیش روی بسیج دانشجویی در راستای مطالبه گری تخصصی تلاش و کوشش نمایند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه گفت: به همت فعالیت هسته‌های مطالبه گری این دو قرارگاه در سال‌های اخیر شاهد حل مسائلی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان بودیم.

وی با بیان اینکه حل مسائل استان فقط از طریق ریشه یابی مشکلات حاصل می‌شود گفت: مسایلی از قبیل عملکرد نادرست ستاد ستهیل و رفع موانع تولید، خصوصی سازی‌های نابجا در استان، ساخت واحد‌های تجاری و مسکونی غیر مجاز، اشکالات وارد به طرح جامع شهری، پروژه اسکای مال، شکل گیری دفتر یونسکو در همدان، استخدام‌های رانتی و غیر بومی، اعلام غیر واقعی نرخ بیکاری، مشکلات تپه پیسا، مشکلات مناطق پایین شهر همدان، اشکالات وارد به عملکرد صدا و سیما و مواضع غیر انقلابی برخی مسئولین و ... توسط این دو قرارگاه مطالبه شده و بعضا هنوز هم در حال پیگیری می‌باشد.

گفتنی است در این مراسم از دبیران قبلی آقای جواد عباسی و سعید کروش رحیم تجلیل به عمل آمد و آقایان محمدجواد چراغی و عرفان احسانی به عنوان دبیران جدید قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی روشن معرفی شدند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تودیع و معارفه بسیج دانشجویی همدان دانشگاه بوعلی سینا قرارگاه شهید همدانی شهید احمدی روشن دانشجویی استان بسیج دانشجویی استان همدان دو قرارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد