Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان آنتونیو کونته در آستانه مصاف با رقیب همشهری روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر در حالی که خود را برای مصاف با رقیب همشهری یعنی میلان آماده می‌کند، هفته سختی را پیش روی خود می‌بیند، چرا که شش بازیکن را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و علاوه بر آنها استفانو سنسی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه این‌ها بدتر اینکه آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری برای دربی دلامادونینا فقط یک جلسه می‌تواند تیمش را تمرین دهد و شنبه هفته آینده باید آنها را مقابل روسونری به میدان بفرستد.

بازیکنانی مانند آلساندرو باستونی، میلان اشکرینیار، روبرتو گالیاردینی، رجا ناینگولان، یونوت رادو و اشکی یانگ همگی به دلیل مثبت شدن تست کرونای‌شان در دربی میلان غایب هستند و در واقع اجازه ندارند که به میدان بروند. استفانو سنسی هم که از این بازی محروم است.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، در میان این بازیکنان، باستونی هنوز این شانس را دارد که در دربی بازی کند به شرط آنکه تست کرونایی که روز پنجشنبه هفته جاری می‌دهد منفی شود، چرا که دولت ایتالیا دوره قرنطینه کرونا را به 10 روز کاهش داده است.

انتشار دستمزد سرمربیان سری A ایتالیا؛ کونته گرانقیمت‌ترین

 

با وجود غیبت این هفت نفر، اینتر آنقدر بازیکن دارد که کونته باز هم بتواند یک ترکیب قدرتمند را برای مصاف با میلان به میدان بفرستد البته به شرط آنکه در روزهای آتی اخبار بد دیگری درباره سلامت بازیکنانش به او داده نشود.

مطابق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اکثر بازیکنان تیم فوتبال اینتر که در حال حاضر در اردوی تیم‌های ملی‌شان به سر می‌برند، روز پنجشنبه به مرکز تمرینی سونینگ بازخواهند گشت و هر کدام پیش از آغاز تمرینات‌شان باید تست کرونا بدهند. اگر تست کرونای آنها منفی شود، کونته این شانس را خواهد داشت که روز جمعه اولین و آخرین جلسه تمرینی‌اش قبل از دربی دلامادونینا را برگزار کند.

در همین حال باشگاه میلان برای آنکه احتمال ابتلای بازیکنانش به کرونا را کاهش دهد، برای آن دسته از بازیکنانش که به بازی‌های ملی نرفته‌اند، یک حباب امن در مرکز تمرینی سونینگ ایجاد کرده است و سایر بازیکنان تیم تا زمانی که عدم ابتلای‌شان به کرونا اثبات نشود اجازه ورود به آن را ندارند. در حال حاضر اما تنها چهار بازیکن، آندره‌آ رانوکیا، سمیر هاندانوویچ، دانیله پادلی و متئو دارمیان در این حباب حضور دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان دربی میلان سری A فوتبال اینترمیلان میلان دربی میلان سری A فوتبال اینترمیلان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!