Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه الزهرا(س)  اقدام به اتخاذ تدابیری جهت حفظ سلامت هرچه بیشتر اساتید و دانشجویان و جلوگیری از شیوع این ویروس نمود و اکنون معاونت آموزشی این دانشگاه جهت انجام کلیه امور آموزشی و ارائه خدمات مختلف، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ها و پیشخوان‌های متنوعی کرده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: استانداردسازی ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان منطبق بر آیین‌نامه و شیوه‌نامه داخلی، امکان پیگیری سریع فرآیندهای آموزشی - پژوهشی از مسیر پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان، دریافت گزارش‌های موضوعی از طریق سامانه و اطلاع‌رسانی آسان در راستای بهبود عملکرد از مسیر پیشخوان خدمت سامانه گلستان، استفاده بهینه از امکانات موجود و استقرار نظام مدیریت و بهره‌وری سبز و شفاف‌سازی، افزایش رضایت‌مندی و تکریم ارباب رجوع ازجمله مزایای این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن، انجام این اقدام از سوی معاونت آموزشی، سبب پیگیری سریع فرآیندهای آموزشی- پژوهشی، دریافت گزارش‌های موضوعی از طریق سامانه و اطلاع رسانی آسان در راستای بهبود عملکرد، استفاده بهینه از امکانات موجود و استقرار نظام مدیریت و بهره وری سبز و شفاف سازی، افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از مسیر پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان شده است.

امکان استفاده از این سامانه‌ها برای اساتید، کارشناسان، دانشجویان و دانش آموختگان از طریق موبایل یا کامپیوتر فراهم است و افراد با مراجعه به سایت دانشگاه و ورود به میز خدمت وارد بخش خدمات آموزشی شده و پس از مطالعه نحوه استفاده (راهنما و دستورالعمل‌ها) از هر یک از پیشخوان‌ها، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از جمله دریافت آسان‌گواهی موقت، دانشنامه، درخواست‌های آموزشی شورایی و کمیسیون، کارنامه انگلیسی غیر رسمی و....دریافت نمایند.

یکی از مهم‌ترین پیشخوان‌های راه اندازی شده اخیر، درخواست انجام فعالیت پژوهشی - علمی دانشجویان به‌صورت حضوری و از طریق پیشخوان خدمت با شبکه همکاری معاونت دانشجویی و معاونت آموزشی است که پس از تایید سلامت دانشجویان مجوز ورود دانشجویان به دانشگاه صادر خواهد شد.

همچنین پس از شیوع ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دانشگاه الزهرا (س) از هفته دوم اسفندماه سال ۹۸ با اتخاذ تدابیری جدی و مشارکت بخش‌های گوناگون دانشگاه، ارائه خدمات آموزشی را به منظور عدم بروز اختلال در یادگیری دانشجویان و تدریس دروس به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داد.

بر همین اساس دانشگاه الزهرا (س) از همان ابتدا، اقدام به تعریف ۷۸۶ استاد، ۸۵۵۵ دانشجو و ۲۲۴۹ درس‌ارائه شده در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس‌های آموزش همزمان کرد که حدود ۳۵درصد از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس برخط همزمان را انتخاب کردند و ۶۵درصد دیگر نیز سامانه lms مورد استفاده قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا دانشگاه الزهرا پیشخوان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.
براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.
دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:
یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر
سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید