Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:41:05 GMT

انتصاب مدیران جشنواره «هنر زنده است»

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۴۳۰۲

انتصاب مدیران جشنواره «هنر زنده است»

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است»؛  بهروزغریب‌پور رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در احکامی مازیار رضاخانی را به‌عنوان مدیر جشنواره، سیروس سلیمی مدیرهنری و سمیرامیس محمدی را به‌عنوان مدیر روابط عمومی و سایت جشنواره «هنر زنده است» منتصب کرد. 

مازیار رضاخانی پیش‌ازاین متولی، طراح و دبیر نه دوره جشنواره فیلم «پروین اعتصامی» بوده است و بیش از دو دهه است به‌عنوان فیلم‌ساز و منتقد در سینما فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سابقه مدیریت پردیس‌های سینمایی «ملت»، «رازی» و «تماشا» را دارد و پنج دوره دبیر جشنواره فیلم «محله» و دبیر جشنواره «جوان ایرانی» بوده است.

سیروس سلیمی عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک و انجمن خوش‌نویسان ایران است. او به‌عنوان طراح گرافیک، تصویرساز، کارتونیست و مدیر هنری با بسیاری از نشریات کشور فعالیت داشته و طراحی گرافیک، پوستر، عنوان‌بندی، نقاشی و خوش‌نویسی چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته است. او تاکنون بیش از پنجاه نمایشگاه انفرادی  و گروهی داشته و بارها در جشنواره‌های مختلف هنری موردتقدیر قرارگرفته است.

سمیرامیس محمدی روزنامه‌نگار بیش از یک دهه در رسانه‌های رسمی مختلف فعالیت داشته، همچنین پیش‌ازاین مدیر روابط عمومی «سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی پدیده» بوده است و تجربه مدیریت روابط عمومی چندین جشنواره، مرکز و پروژه  در سینما، تلویزیون، موسیقی، تجسمی و تئاتر را دارد.

کمال تبریزی، بهروز غریب‌پور، فردین خلعتبری و محمود کلاری به ترتیب به‌عنوان دبیر بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت جشنواره «هنر زنده است» معرفی شدند.    

نخستین دوره جشنواره «هنر زنده است» به شکل رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 30 بهمن‌ماه لغایت 10 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کمال تبریزی شورای سیاستگذاری بهروز غریب پور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرامیس محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمال تبریزی شورای سیاستگذاری بهروز غریب پور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمال تبریزی شورای سیاستگذاری بهروز غریب پور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخبار کنکور هنر زنده روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده "تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی" که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

گفتنی است، خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهاد‌های مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع‌های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان