Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از بارش ها و تغییرات جوی، مدیران همه تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و وقوع هرگونه اتفاق و بحران ناشی از یخبندان، سیل، زلزله، رانش زمین و دیگر حوادث را بکار گیرند.

حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران استان با بیان اینکه، تغییرات جوی نباید مشکلاتی برای مردم استان و به تاسیسات، ابنیه ها، راه ها، پل ها و ارائه خدمات پایدار به مردم ایجاد کند افزود: دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و راه اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: برای پیشگیری از هرگونه خسارت های احتمالی ناشی از شرایط جوی باید تمامی دستگاه های امداد رسان امکانات خود را به روز کنند و آمادگی کامل داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دمایی، یخبندان و سرمازدگی به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه کردن باغات و محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا از حمایت های دولت بهره مند شوند.

کلانتری به آموزش عمومی مردم از طریق رسانه های مختلف در پیشگیری و مقابله با حواث، اتفاقات و بحران ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی و آمادگی آنها در شرایط لازم برای مدیریت بحران تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی ارائه خدمات به مردم باید مستمر و پایدار باشد و نباید راه خدمات بسته شود، تاکید کرد: به دلیل کرونا تا آنجایی که مقدور است ارائه خدمت به مردم به صورت غیرحضوری انجام گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بوده و باید تلاش کنیم و همه پای کار باشند تا با بحران روبرو نشویم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری به تامین سوخت، نقت سفید و گاز مایع و دیگر ضروریات مناطق عشایری و برخی از روستاها تاکید و بیان کرد: فرمانداری های استان جلسات هماهنگی بحران را برگزار و برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارش از ظرفیت دهیاری ها، شوراها و بخشداری ها بهره بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار