Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد در بحث ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال، صرفاً به فساد و مشکلاتی که در این حوزه متوجه مسئولین مربوطه بوده ورود پیدا کردیم

حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور صحبت هایی را در مورد پرونده ویلموتس عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، حجت الاسلام حسن درویشیان با اشاره به پیگیری‌های که در مورد پروند مالی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صورت گرفته است گفت:

در خود فیفا هم اگر فسادی کشف شود و مسئولی به فساد متهم شود، آن‌ها برنمی‌تابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ورود ما از باب دخالت حاکمیت در حوزه ورزش نیست بلکه فسادی رخ داده و پرونده تشکیل دادیم و تخلفات را به مرجع قضایی منعکس کردیم.

او که با رادیو گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی در خصوص دیگر پیگیری‌ها در حوزه ورزش گفت:

در سازمان بازرسی کل کشور یک اداره کل تحت عنوان بازرسی امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی وجود دارد که مخصوص حوزه ورزش و جوانان بویژه حوزه ورزش در نظر گرفته شده است و بازرسی‌ها و نظارت‌های منظم در حوزه ورزش دارد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:

قراردادهای متعددی چه در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفته است؛ اخیراً نیز بحث فدراسیون بیلیارد مطرح شد که گزارش مربوط به آن را سال گذشته ارائه کردیم.

درویشیان در پایان گفت:

به طور کلی، مشکلی که در حوزه ورزش داریم، اشکالات ساختاری است؛ باید ساختار نظارتی وزرات ورزش اصلاح شود و بر روی قراردادهای منعقده توجه بیشتری صورت گیرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس سازمان بازرسی کل کشور حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد