Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از اعتمادآنلاین، روز گذشته (دوشنبه۲۱ مهرماه) مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی مهمان سردار حسین ‌رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت بود و رئیس پلیس تهران در این دیدار ضمن تشریح عملکرد پلیس در ماه‌های اخیر به بیان جزئیاتی از ابعاد پرونده کیوان.الف نیز پرداخت.

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران پس از این جلسه به یکی از روزنامه‌ها گفت: رئیس پلیس تهران در این جلسه اعلام کرد که متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده اما تنها حدود ۱۰ نفر حاضر شده‌اند با حضور در دادسرا و قرار گرفتن در برابر متهم او را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی دیگر از نمایندگان تهران نیز پلیس موفق به کشف فیلم‌های سیاه از تجاوز به ۴۶ دختر جوان از مخفیگاه متهم شده‌ و رسیدگی به این پرونده و تلاش با هدف تشویق شاکیان برای مراجعه به دادسرا و پلیس و طرح شکایت از متهم ادامه دارد.

همچنین مشخص شد که عنوان مجرمانه متجاوز فساد فی‌الارض اعلام شده که حکم آن هم در قانون و جزای اسلامی اعدام است. اما اعلام این خبر از سوی یک نماینده مجلس که موضوع را از سوی یک نهاد انتظامی نقل کرده با اصول سیستم دادگاه و بازپرسی همخوانی چندانی ندارد.

شیما قوشه وکیل پایه‌ یک دادگستری هم که در این پرونده وکالت شاکیان را بر عهده دارد، از این اتفاق تعجب کرده و توضیح داد: وقتی خبر را به عنوان وکیل شاکیان، نه از سوی دادگاه که از طرف خبرنگاران و رسانه‌ها شنیدم، واقعا متعجب شدم. به همین دلیل امروز صبح به دادسرا رفتم و از بازپرس پرونده علت را جویا شدم.

این حقوقدان ادامه داد: مراتب اعتراضم را به بازپرس پرونده ابراز کردم و خوشخبتانه او هم قول پیگیری داد که در صورت ایجاد تخلف در این زمینه از سوی افرادی که خبر را به این شکل پخش کردند، پیگیری‌های لازم صورت گیرد. در واقع بازپرس پرونده هم تایید کرد که این اطلاعات محرمانه بوده و نباید در جایی پخش می‌شد.

کیوان.الف پس از آن تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت که از اوایل شهریورماه در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام هشتگی با عنوان تجاوز خبرساز و جنجالی شد. برخی از دخترانی که به گفته خودشان قربانی تجاوز شده و جرات نکرده بودند شکایت کنند، حالا در فضای مجازی به بازگویی روایت‌های تلخی از لحظاتی که قربانی تجاوز شدند پرداخته بودند تا شاید از این طریق بتوانند متجاوز را رسوا کنند.

قاضی پرونده و پلیس بارها به قربانیان اعلام کرده‌اند که هویت‌شان محفوظ خواهد ماند و نیز هیچ اتهامی علیه آنها مطرح نخواهد شد و به این ترتیب حتماً برای شکایت به دادسرا یا پلیس امنیت مراجعه کنند، اما شاکیان زیادی هستند که هنوز شکایت‌شان را مطرح نکرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی تجاوز به عنف وکیل پرونده کیوان الف کشف فیلم های سیاه خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان اکبر عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام

سرهنگ داود معظمی گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از خواننده‌های سرشناس کشور به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که صفحه‌ای جعلی با نام و تصاویر او در یکی از شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و گرداننده یا گردانندگان این صفحه اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از طرفداران این خواننده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت این خواننده معروف فعالیت دارد. این صفحه با جعل هویت شاکی و با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان سایبری پلیس فتای پایتخت با بهره‌گیری از روش های علمی، مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف کرد. او انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای‌ مجازی عنوان کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 848407 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم