Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:41:34 GMT

«طنین» آخرین تحولات لبنان به گوش می رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۷۵۰۷

«طنین» آخرین تحولات لبنان به گوش می رسد

اوضاع کنونی و تحولات اخیر لبنان در میزگرد سیاسی «طنین» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، وضعیت و مشکلات کنونی لبنان، تحرکات فعلی سعد حریری و دلایل بازگشت وی به صحنه و پیش بینی ها از توفیق وی در تشکیل دولت در برنامه امشب «طنین» با حضور اردشیر پشنگ؛ کارشناس سیاسی واکاوی خواهد شد. 

اهمیت لبنان در معادلات سیاسی خاورمیانه، نقش مداخلات خارجی در وضعیت این کشور و راهکارهای عبور از آن، مانور نظامی رژیم صهیونیستی اسرائیل در جنوب لبنان و نزدیک به مزارع شعبا ، نگرش اتحادیه اروپا و  حزب الله لبنان به وضعیت فعلی این کشور و تعامل با نخست وزیر بعدی و نیز پیش بینی ها از وضعیت آتی این کشور از موضوعات مهمی است که کارشناس برنامه به تحلیل آنها خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«طنین» به تهیه کنندگی رستم نادری و دستیاری تهیه علی اکبر اسماعیل زاده امشب 22 مهر ساعت 20:30 به مدت 45 دقیقه به طور زنده به روی کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سحر کانال کردی طنین معاونت برون مرزی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، مولدسازی دارایی‌های دولت را یکی از سیاست‌های اقتصادی کنونی ومتولید آن را اداره‌های اقتصاد و دارایی در استان‌ها دانست و گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت بهترین شیوه تامین مالی غیر تورمی و غیر رکودی در شرایط کنونی است.
ناصر یارمحمدیان افزود: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های مازاد دولت به عنوان درآمد‌های استانی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تامین بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از این محل در کشور پیش بینی شده که سهم استان اصفهان نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد ریال است.
وی ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم این سهم را در استان محقق کنیم و مازاد درآمد هم بوجود آوریم.

طرح مُولدسازی دارایی‌های دولت در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد که بر اساس آن دولت باید اموال بلا استفاده، رها شده یا اموالی که ارزش افزوده و بهره‌وری پایینی دارد، و استفاده مطلوبی از آنها نمی‌شود را شناسایی و بهینه‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است