Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@19:52:31 GMT

پنجره استقلال هفته بعد باز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۹۳۰۶

پنجره استقلال هفته بعد باز می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، این روزها اصلی ترین دغدغه مدیران باشگاه استقلال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم است. فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را بسته و تا زمانی که 600 هزار دلار به این تیم پرداخت نشود، این پنجره باز نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده پول شفررا تامین کنند و به او پرداخت شود تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود. استقلالی ها تا زمانی که پنجره شان را باز نکنند قادر نیستند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند و به همین خاطر برای این مساله تلاش می‌کنند.

در این رابطه اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره استقلال به هواداران قول داده که پنجره نقل و انتقالات تا هفته آینده باز شود. او گفته است: «پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم از تیر  بسته شده و برای بازکردن آن دو سه روز بیشتر فرصت نداریم. برهمین اساس باید پول شفر، جپاروف و باشگاه پاختاکور را پرداخت کنیم و فکر می‌کنم این پنجره تا هفته آینده باز می‌شود.»

گفتنی است؛ سازمان لیگ فوتبال هم به باشگاه ها تا اول آبان برای ثبت قرارداد اعضای خود مهلت داده و همین مساله کار مسئولان استقلال را هم سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

هومن جعفری کد خبر: 1076890 برچسب‌ها اسماعیل خلیل زاده استقلال تهران پنجره نقل و انتقالات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال تهران پنجره نقل و انتقالات پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسوولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد اما طبیعتا باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

کد خبر 6093017

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند