Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی تالش روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۸ درصد از ۱۶ هزار شالیزار این شهرستان، زیر کشت راتون می رود و پیش بینی می کنیم چهار هزار و ۳۲ تن راتون به ارزش ۶۰۵ میلیارد ریال تولید و به بازارهای مصرف عرضه شود.

سید علی موسوی ادامه داد: راتون در واقع برنج با قابلیت جوانه زدن بعد از برداشت محصول اول است که به عنوان کشت دوم در شالیزارها کشت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۰ هزار بهره بردار در ۲۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی تالش به کشت و زرع مشغول هستند و کشت غالب در این شهرستان برنج است.

مدافعان سلامت در تالش به دانش آموزان بی بضاعت بسته های حمایتی اهدا کردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: مدافعان سلامت و خیران بهداشت این شهرستان ۵۲ بسته پوشاک و نوشت افزار و ۶۰ جفت کفش تهیه کرده بودند و امروز به دانش آموزان نیازمند اهدا کردیم.

دکتر حسین نعمتی با قدردانی از تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در یاری آسیب دیدگان از بیماری کرونا افزود: مدافعان سلامت این بار در عرصه امور خیریه به یاری کودکان و نیازمندان شتافتند. 
وی با اشاره به زنده ماندن ویروس کرونا به مدت سه تا چهار دقیقه در هوا، بر ماسک زدن در مدارس و هنگام خروج از خانه تاکید کرد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر و به بخش های اقتصادی همه کشورها خسارت وارده کرده است و نیکوکاران در قالب گروه های مختلف به یاری آسیب دیدگان از این بیماری می شتابند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا برداشت محصول دانشگاه های علوم پزشکی کمک های مردمی برنج تالش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا برداشت محصول دانشگاه های علوم پزشکی کمک های مردمی برنج تالش بهداشت و سلامت وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا برداشت محصول دانشگاه های علوم پزشکی کمک های مردمی برنج تالش بهداشت و سلامت اخبار کنکور مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت