Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان فارس گفت: در نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال، پرویز کریمی دروازبان فصل گذشته بادران تهران با عقد قراردادی به تیم شهدای قشقایی شیراز پیوست.

پرویز کریمی زاده یک فروردین ۱۳۶۵ و اهل رودان است که در طول دوران فوتبال خود برای تیم‌های شهید قندی یزد، شهرداری بندرعباس، استقلال خوزستان، آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان، ماشین سازی تبریز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سنگربان ۳۴ ساله حالا در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسابقات دسته یک فوتبال وظیفه حفظ و حراست از پردازه شهدای قشقایی را بر عهده خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس افزود: باشگاه قشقایی همچنین با نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم حسین عالیشوندی و امیرحسین ریاستی را بعنوان مربی بدنساز و مربی دروازبان‌های تیم به کادرفنی اضافه کرد.

قرار بود فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ۱۲ آبان آغاز شود که با درخواست باشگاه‌ها این زمان به ۲۷ آبان تغییر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای قشقایی شیراز دروازه بان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سوپرلیگ والیبال روسیه پس از حدود هفت ماه رقابت قهرمان خود را شناخت و تیم زنیت کازان با برتری برابر دینامو مسکو توانست قهرمان سوپرلیگ والیبال روسیه شود.

این دوازدهمین قهرمانی زنیت کازان در لیگ برتر والیبال روسیه بود که با سرمربیگری آلکسی وربوف لیبروی اسطوره‌ای سابق تیم ملی والیبال روسیه به دست آمد. دستیار وربوف در زنیت یک نام آشنا بود، توماس توتولو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران این فصل با هماهنگی خوبی که با وربوف داشت توانست زنیت را قهرمان سوپر لیگ روسیه کند.

در این تیم بازیکنان شاخصی چون ماکسیم میخاییلوف، میکا کریستنسون، سام درو و آرتم وولوویچ بازی می کنند و یکی از قدرتمندترین تیم های حال حاضر جهان به شمار می روند که محرومیت از حضور در مسابقات اروپایی باعث شده تا آنها نتوانند قدرت خود را در لیگ قهرمانان اروپا به رخ رقبای لهستانی و ایتالیایی بکشند.

دیگر خبرها

  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود