Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی روز سه شنبه افزود: در بازرسی از متهمان آلات و ادوات شکار و لاشه سه طوقه کبوتر، ۲ قطعه بلدرچین، یک قطعه باقرقره، یک قطعه دلیجه و هشت گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: در همین رابطه یک دستگاه پراید وانت و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۶ دزد و مالخر در دام پلیس خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۶ دزد و مالخر با ۷۷ فقره سرقت در استان دستگیر شدند.
سردار علیرضا مظاهری گفت: ماموران پلیس با رصد لحظه ای فعالیت سارقان سابقه دار و بررسی دقیق محل های وقوع سرقت، موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و در چند عملیات غافلگیرانه و پی در پی آنان را به دام انداختند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۷۷ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

دستبند پلیس بجنورد بر دستان سوداگر مرگ 
جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان، ماموران گشت کلانتری به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و پس از بازرسی از آن چند بسته مواد مخدر از نوع شیره تریاک به وزن ۱۲ گرم را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد گل‌محمدزاده افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و به همراه خودرو و مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین در خراسان رضوی 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۵ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس خراسان شمالی با پلیس خراسان رضوی در شهرستان رشتخوار خبر داد.
سرهنگ محمد قدرتی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک موفق به دستگیری چهار قاچاقچی مرد شدند که با بلعیدن این مواد مخدر قصد انتقال آن را داشتند.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو پراید قاچاقچیان نیز توقیف شد.

برچسب‌ها بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی بجنورد سازمان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی مواد مخدر یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان