Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، اویل دی سال 97 بود که مرد ناشناسی زنگ خانه ای را در تهران به صدا در آورد و وقتی صدای کودکی را پشت آیفون بود را شنید خودش را دوست پدرش معرفی کرد و به بهانه دادن پول از دختربچه خواست تا در خانه را باز کند.

آزار و اذیت 20 دختر و پسر تهرانی

دختربچه که به حرفهای این مرد اعتماد کرده بود در خانه را باز کرد و مرد شیطان صفت وقتی وارد خانه شد پس از آزار و اذیت دختر بچه اقدام به سرقت از داخل خانه کرد و پا به فرار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود تحقیقات در اداره پلیس آگاهی تهران آغاز شد و مشخص شد متهم 32 ساله 20 پسر، دختر و زن را به این بهانه هدف آزار و اذیت قرار داده است که با اقدامات فنی و پلیسی متهم دستگیر شد.

بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی پرونده و به خاطر تعدد جرایم متهم کیفرخواست پرونده متهم را که امیر نام دارد به اتهام مفسد فی الارض صادر کرد و متهم جوان به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد و پیش روی قضات پای میز محاکمه قرار گرفت.

حکم اعدام برای کفتار تهران

دادگاه انقلاب برای متهم حکم مفسد فی الارض را تایید کرد و پرونده برای تایید حکم به دیوانعالی کشور ارجاع شد و این حکم در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

بنا بر این گزارش، امیر با اتهام مفسد فی الارض در لیست اعدامی ها قرار گرفته و به زودی این حکم به زودی اجرا خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنایی شیطان سرقت فرار پلیس دادگاه اخبار حوادث اعدام عکس تهران ساعت کفتار عکس ایران خودکشی فیلم قتل تلگرام ماه تجاوز کودک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی