Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۱۵۰ دختر ورزشکار از این استان در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند.

"نادیا صداقت" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تلاش می کنیم تا بخشی از برنامه های خود را به ارتقاء وضعیت دختران استان اختصاص دهیم، چنانکه تاکنون نیز تمام تلاشمان را کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: امیدواریم با بررسی مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، راهی را هموار کنیم که آسیب های کمتری متوجه دختران استان باشد و آن ها بتوانند در یک فضای امن فرهنگی، علمی و اجتماعی، رشد کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استانی ۲۱۵، در سطح ملی ۱۴۳و در سطح بین المللی ۷ قهرمان دختر کهگیلویه و بویراحمدی در رشته های ورزشی در حال فعالیت هستند که این مهم قابل تقدیر است.

صداقت، همچنین کسب مقام پنجم توسط "سحر مزرعه فرد" و مقام هشتم توسط "سارا مزرعه فرد" از شهرستان باشت در مسابقه نقاشی "همه ما قهرمانیم " که با همکاری یونیسف و وزارت کشور در شرایط کرونا برگزار شد را نیز تبریک گفت و بیانکرد: به همین مناسبت، برنامه تجلیل از این دختران مستعد و خلاق را در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد مدير كل امور بانوان استانداري دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها