Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر لیوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میانگین کشوری این سرانه ۴.۹۴ مترمربع است که امیدواریم با کمک بیشتر خیرین و ساخت مدارس جدید، این فاصله جبران شده و فضای آموزشی کافی در اختیار دانش آموزان گلستان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: ۱۵ درصد مدارس گلستان نیازمند بازسازی و ۲۵ درصد به مقام‌سازی احتیاج دارند که در صورت اجرای این موارد، سرانه آموزشی گلستان به میانگین کشوری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلستان ۱۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه دارد که ۳۷۵ مدرسه نیازمند بازسازی و ۶۲۵ مدرسه نیازمند مقاوم‌سازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: هم اکنون صد پروژه آموزشی شامل ۶۰۰ کلاس درس از سوی این اداره کل در دست ساخت است و تا پایان مهرماه ۱۷۲ کلاس درس و تا پایان سال ۲۲۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

لیوانی اظهار داشت: از کل پروژه‌های در حال ساخت توسط اداره کل نوسازی مدارس گلستان، ۶۸ مدرسه با ۳۵۶ کلاس با مشارکت خیرین در حال ساخت است.

به گفته وی مشارکت خیرین گلستان در ساخت مدارس طی سال‌های ۹۷ تاکنون از ۳۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: از سال ۷۷ تاکنون خیرین مدرسه‌ساز هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به بخش مدرسه ‌سازی گلستان کمک کردند.

وی به اجرای طرح پویش "آجر به آجر" در گلستان اشاره کرد و گفت: تعداد کل خیرین کلان در قالب تفاهم‌نامه این پویش از ابتدای سال جاری در گلستان ۴۵ نفر و میزان مشارکت این خیرین نیز ۴۱۰ میلیارد ریال است و پنج هزار و ۵۹۶ نفر خیر خُرد نیز در این طرح مشارکت کردند.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان خیرین مدرسه ساز وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور مدارس گلستان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری