Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:27:53 GMT

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیضا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۲۶۲

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیضا معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور رئیس دبیرخانه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور محمدرضا قائدی رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس، مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان بیضا در این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش‌های علیرضا ملایی رئیس سابق دانشگاه، روح‌الله زارع به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت واحد بیضا با توجه به ظرفیت‌ها و همدلی مسئولان

محمدرضا قائدی در این مراسم با ارائه رهنمودها و توصیه‌های لازم به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با اشاره به ظرفیت‌های موجود و همدلی مسئولان شهرستان با دانشگاهیان و حمایت‌های نماینده ولایی و جوان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد به‌زودی در این واحد دانشگاهی شاهد پیشرفت و اتفاق‌های خوبی باشیم.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تشکر از تلاش‌های علیرضا ملایی برای روح‌الله زارع سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا توفیق و موفقیت در انجام امور محوله را آرزو کرد.

اولویت‌های کاری سرپرست جدید واحد بیضا

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا نیز اهتمام به تقویت و ارتقای بنیه فرهنگی مذهبی و آموزشی دانشجویان و توجه ویژه به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را جزء اولویت‌های خود برشمرد.

روح‌الله زارع افزود: اخلاق‌مداری متکی بر تعهد و صداقت، قانون‌مداری و امانت‌داری و استفاده از پیشنهاد‌ استادان و کارکنان را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد.

وی تنوع‌بخشی به درآمدهای غیرشهریه‌ای، استفاده از زیرساخت‌های دانشگاه به‌ویژه استفاده از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های برای درآمدزایی، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، تقویت بنیادهای پژوهشی و راه‌اندازی رشته‌های جدید و کاربردی با توجه به نیاز منطقه به‌خصوص رشته کشاورزی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را جزء اولویت‌های کاری خود معرفی کرد.

 به گزارش آنا، در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا توسط علیرضا ملایی رئیس سابق این واحد دانشگاهی ارائه و یاد و خاطره مرحوم داریوش غلامی یکی از خیران این واحد دانشگاهی گرامی داشته شد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و هیئت همراه پس از ورود به این واحد دانشگاهی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: علیرضا ملایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا دانشگاه آزاد اسلامی بیضا محمدرضا قائدی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی امنای دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دبیرخانه هیئت واحد دانشگاهی واحد بیضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان