Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:35:31 GMT

تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در ارتش

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۴۴۷۹

تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در ارتش

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های این نهاد به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: برنامه‌های این هفته در ارتش امسال با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شده است تا ان‌شاالله همه ورزشکاران در سلامت کامل بمانند و حتی یک نفر هم دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز هفته تربیت بدنی امسال همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) است و به همین دلیل ما برنامه‌ریزی ما از 27 مهر ماه است.

وی ادامه داد: روز 27 مهر ماه را روز «ورزش و میثاق با شهدا» نام‌گذاری و به همه ابلاغ کرده‌ایم که حتی با تعداد نفرات بیاد بر سر مزار شهدای گمنام که در همه پادگان‌های ارزش وجود دارد، حاضر شوند تا یکبار دیگر تجدید میثاق با این شهدای گرانقدر صورت بگیرد. روز 28 مرداد یعنی دوشنبه هفته آینده روز «ورزش و سلامت» است که در آن باید همه پرسنل با رعایت نکات بهداشتی به ورزش بپردازند. روز سه‌شنبه روز «ورزش و فرماندهان» ناک‌گذاری شده و افسران گرامی به دیدار فرماندهان خواهند رفت تا آخرین توصیه‌های آنها را دریافت و اجرایی کنند.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: روز چهارشنبه «ورزش و سرباز» نام‌گذاری شده و قرار است از برترین سربازان تجلیل شده و یک قرعه‌کشی نیز میان آنها انجام شود و به افراد منتخب جوایزی تعلق بگیرد. روز پنج‌شنبه «ورزش و پیشکسوتان» نام دارد و طی آن از پیشکسوتان تجلیل خواهد شد. روز پایانی هفته یعنی جمعه نیز به نام «ورزش و خانواده» نام‌گذاری شده و خانواده بزرگ نیروهای ارتش می‌توانند در کنار خانواده‌هایشان به پیاده‌روی و کوهپیمایی بروند و از این حضور عکس بگیرند تا در مسابقه‌ای که قرار است در فضای مجازی داشته باشیم، به تصاویر برتر جوایزی اهدا کنیم.

فولادی گفت: مسابقات جهت‌یابی قهرمانی ارتش کشور و همچنین رقابت‌های تنیس پیشکسوتان و چند رویداد دیگر نیز برگزار خواهد شد. ما امسال و برخلاف سال گذشته، طبق دستورات اعلام شده هیچ فعالیت و رقابتی در رشته‌های پربرخورد نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره ورزشی روز ارتش 45 هزار نفر شرکت کرده بودند، عنوان کرد: امیدواریم در رویدادهای هفته تربیت بدنی شاهد استقبال بیشتری باشیم و البته از همه مهتر، تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا این هفته نیز در سلامتی کامل افراد شرکت کننده به پایان برسد.

برگزاری همایش «راهکار تایچی برای تندرستی» به مناسبت هفته تربیت بدنی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از معرفی آموزگار خوزستانی به عنوان «معلم نمونه کشوری» خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در سطوح مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد و در پایان ۱۴ معلم به عنوان معلمان نمونه استان خوزستان به مرحله کشوری معرفی شدند و پس از پایان این فرآیند مرضیه باباخان‌زاده آموزگار شهرستان دزفول موفق به قرار گرفتن بین معلمان نمونه کشوری این فرآیند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان طلایه‌داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه هستند. فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است. در استان خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی گفت: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان