Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@19:29:14 GMT

آغاز تردد لنج‌های چوبی ایرانی به عمان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۸۲۱۷

آغاز تردد لنج‌های چوبی ایرانی به عمان

فرماندار جاسک، گفت: با پیگیری وزارت امورخارجه، تردد لنج‌های چوبی ایرانی به عمان از سر گرفته شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،محمد رادمهر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط  استاندار و با رایزنی‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط با مقامات عمانی، نمایندگی وزارت امور خارجه در استان هرمزگان به نقل از  سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط اعلام کرد در راستای تداوم صادرات و واردات انواع کالاهای به بنادر عمان با استفاده از انواع کشتی‌ها، ضمن اتخاذ اقدامات احتیاطی برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، ورود لنج‌های چوبی به بنادر عمان تحت شرایط زیر آزاد گردید:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپراتورهای بنادر مجاز هستند  تا اجازه پهلوگیری لنج‌های چوبی را با انواع جنرال کارگو (فله بر) در بنادر عمان صادر کنند لیکن درخصوص مواد غذایی و محصولات کشاورزی تنها حمل سیب زمینی، پیاز و کدو حلوایی با لنج‌های چوبی مجاز می باشد.

۲. در صورت ورود لنج‌های چوبی به بنادر، خدمه کشتی درون کشتی قرنطینه شده و تخلیه بار تنها از طریق خدمه بندری بدون هرگونه تماس با خدمه کشتی صورت می‌پذیرد.

۳. در صورت نیاز به کمک خدمه کشتی، فاصله اجتماعی حداقل ۲ متر باید رعایت گردد.

دهها شناور چوبی در بنادر شرقی هرمزگان با این تصمیم، تردد به عمان را از سر می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرات و واردات لنج های چوبی لنج های چوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند