Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بهجت پور با تاکید بر ضرورت توجه به شعار مدرسه محوری افزود: در تلاشیم که مدارس به صورت هیئت امنایی اداره شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» در مراسم امضای تفاهم نامه میان حوزه علمیه خواهران و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه پس از شیوع کرونا همه ظرفیت آموزش غیرحضوری در اختیار مدارس قرار داده شد، افزود: با تمهیدات انجام گرفته طی سالجاری در امر پذیرش حوزه علمیه خواهران، جذب طلبه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: سامانه مدرس طی سال جاری آماده سازی شده که در آن، دروس به صورت غیرحضوری ارائه می شود و حضور و غیاب نیز صورت می گیرد.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اجرای طرح رصد افزود: در این طرح، سراسر جهان موضوعات فرهنگی، انقلابی و مذهبی را رصد می کنند که امیدواریم در حوزه فرهنگ و پژوهش بتوانیم از این ظرفیت به خوبی استفاده و حوزه علمیه خواهران را به مجموعه ای با نشاط تبدیل کنیم.

 

وی با بیان اینکه سطح همکاری میان مجموعه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و حوزه علمیه خواهران شکل خوبی گرفته است، تصریح کرد: تلاش داریم که سطح همدلی و یک صدایی را در حوزه علمیه خواهران و نهادهای حوزوی و دستگاه های نظام عمیق تر سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تاکید بر ضرورت توجه به شعار مدرسه محوری افزود: در تلاشیم که مدارس به صورت هیئت امنایی اداره شوند.

وی بیان کرد: تلاش های بسیاری در امر منابع پایدار در حال انجام است تا درصد توانایی هیئت امنا و موسسین را بالاتر ببرد و بخشی از وابستگی به حمایت های دولتی را بکاهد و تلاش داریم که هیچ رقمی از آورده ها خرج مرکز و حتی استان نشود و تنها در مدارس صرف شود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: تلاش داریم که طی پنج سال آینده، 25 درصد بودجه حوزه را از منابع پایداری که تحت اختیار هیئت امنا یا برای هیئت امنا می باشد، تامین کنیم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه محوری سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران حوزه علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز