Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر بعد از آغاز رسمی طرح ملی کاشان پایتخت نهج‌البلاغه کاربران فضای مجازی کاشان پویشی سراسری در فضای مجازی طراحی کردند.

در این پویش سراسری که با هشتگ «#پایتخت_نهج‌البلاغه» قرار است روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه اجرا شود کاربران فضای مجازی با ذکر فضائل و کرامات مولا علی (ع) به معرفی بیشتر کتاب ایشان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این پویش سراسری قرار است فعالیت‌ها و تلاش‌های فعالین حوزه نهج البلاغه در کاشان برای اطلاع و آشنایی شهروندان و هموطنان و کاربران فضای مجازی ذکر شود.

از دیگر اهداف این پویش سراسری استفاده از ظرفیت‌های کتاب نهج البلاغه در ابعاد مختلف زندگی و همچنین یادآوری رهنمودها و پیام‌های این کتاب به مردم و مسئولین است.

قرار است پویش سراسری طرح ملی کاشان پایتخت نهج‌البلاغه در بستر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر پنج شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ با هشتگ «# پایتخت_نهج‌البلاغه» انجام شود.

بنا به گزارش مهر اولین شرح نهج البلاغه توسط علامه قطب راوندی انجام، اولین حافظ نهج البلاغه جمال‌الدین محمد بن حسین غریب کاشانی و اولین معجم نهج البلاغه نیز آیت الله احمد کاشانی بود و با توجه به سبقه تاریخی مردمان کاشان در موضوعات مربوط به نهج البلاغه طرح ملی کاشان پایتخت نهج‌البلاغه دیروز چهارشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این مراسم آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیشنهاد تأسیس دبیرخانه دائمی پایتختی نهج البلاغه را در کاشان و به نان علامه قطب راوندی ارائه دادند.

کد خبر 5048215

منبع: مهر

کلیدواژه: نهج البلاغه طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه ایران کاشان فضای مجازی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه شهدای مدافع حرم ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان طرح ملی کاشان پایتخت نهج البلاغه نهج البلاغه پویش سراسری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پای تختی هستیم»

«پای تختی هستیم»، عنوان پویشی است که همزمان با ۷ اردیبهشت، روز فرهنگ پهلوانی در پایتخت به اجرا درآمده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برای گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پویشی تحت عنوان "پای تختی هستیم" به یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش از اکران‌های فرهنگی با مضامین پهلوانی همچون: " کباده مرام و معرفت برای هم بکشیم"، "زنگ سر سلامتی به افتخار همدیگه بزنید" و " با کمال میل هوای همدیگه رو داشته باشیم" استفاده شده‌است.

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • «پای تختی هستیم»
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت