Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره تفاهم نامه واگذاری ۳ هزار خودروی کار به مددجویان این کمیته گفت: یکی از روز‌های بسیار خوبی که در کمیته امداد شاهد بودیم امضای تفاهم نامه سه جانبه بین گروه خودروسازی سایپا، صندوق کارآفرینی امید و مجموعه کمیته امداد است، چرا که این امر می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات قشر ضعیف جامعه که تحت پوشش کمیته امداد هستند، را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید مرتضی بختیاری ادامه داد: تخصیص خودروی کار به مددجویان واجد شرایط و تدابیری است که با حمایت‌های بی دریغ گروه خودروسازی سایپا عملیاتی شد و این موضوع مهمی است که امیدواریم سایر مجموعه‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی خود به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه قرار است ۳ هزار خودروی کار به سرعت در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار گیرد، گفت: گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که از روز چهارشنبه امکان واگذاری وانت‌های زامیاد وجود دارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: برای اینکه تخصیص خودرو به مددجویان واجد شرایط به درستی انجام شود و این روند ادامه دار باشد، چندین جلسه کارشناسی بین تفاهم کنندگان این طرح ملی برگزار شد و از اینرو قرار شد گروه خودروسازی سایپا برای مددجویان تخفیف در نظر بگیرد و صندوق ملی کارآفرینی هم در قالب وام‌های قرض الحسنه وام خرید وانت را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه خودرو‌های کار صرفا در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به مسئولیت اجتماعی که گروه خودروسازی سایپا دنبال می‌کند به نظر می‌رسد که تخصیص خودرو‌های کار برای سال‌های آتی نیز تمدید شود و ادامه پیدا کند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) با اشاره به حضور موثر سایپا در ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد تاکید کرد: کاری که گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت اجتماعی انجام داد بسیار ارزشمند است و همواره در تمام نشست‌ها این مجموعه خودروساز از تخصیص خودرو به افراد تحت پوشش کمیته امداد استقبال کرده و پیشگام بوده است.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز درباره تفاهم نامه منعقد شده با کمیته امداد امام (ره) و صندوق ملی کارآفرینی امید، گفت: گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغالزایی توانست برنامه مشترکی را با کمیته امداد تعریف کند؛ در گام اول تفاهم نامه، تحویل ۳ هزار خودرو به مددجویان تحت نظارت این کمیته امضا شد و در گام‌های بعدی سطح همکاری‌ها بیشتر خواهد شد تا از این طریق بتوان به وضعیت اقتصادی و اشتغال گروه آسیب پذیر جامعه کمک کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه خودرو‌های کار به سرعت در اختیار مددجویان واجد شرایط قرار خواهد گرفت، افزود: میزان تولیدات زامیاد با وجود مشکلات تحریم نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است، لذا این آمادگی وجود دارد میزان عرضه خودرو از این طریق افزایش بیشتری پیدا کند.

همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم امضای تفاهم نامه سه جانبه با گروه خودروسازی سایپا و کمیته امداد امام (ره)، گفت: میزان اعتباری که برای ۳ هزار خودروی کار در نظر گرفته شده ۴۵۰ میلیارد تومان است و از آنجا که سند این خودرو‌ها در رهن گروه خودروسازی سایپا است صندوق از مددجویان وام گیرنده ضمانت و سندی دریافت نمی‌کند.

اصغر نورالله زاده افزود: بازپرداخت وام برای هر دستگاه نیسان زامیاد ۷ سال و به صورت قرض‌الحسنه است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سایپا سایپا محمدرضا شجریان انتخابات 1400 انتخابات آمریکا قره باغ ویروس کرونا محمدعلی پورمختار قیمت دلار عادل فردوسی پور گروه خودروسازی سایپا مددجویان واجد شرایط کمیته امداد امام ۳ هزار خودرو تخصیص خودرو تفاهم نامه خودروی کار خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته

رئیس اداره بهداشت کمیته امداد استان تهران گفت: ارزش خدمات‌دهی گروه‌های جهادی پزشکی در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان بود و امروز در چهارمین خدمات جهادی به ۴۰۰ مددجوی پاکدشت خدمات رسانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، گروه جهادی پزشکی صبح امروز با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) پاکدشت به 400 مددجوی این شهرستان خدمات‌رسانی کردند.

علی نشاط رئیس اداره بهداشت کمیته امداد استان تهران در حاشیه این اردوی جهادی با اشاره به فعالیت گروه‌های تخصصی پزشکی در کمیته‌های امداد شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: به دستور اکید رئیس کمیته امداد و تأکید مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گروه‌های جهادی متخصص برای خدمات‌رسانی به اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: ارزش خدمات‌دهی گروه‌های جهادی پزشکی در سال 1402 مبلغی بالغ‌بر 10 میلیارد تومان بود. این خدمات‌دهی در سال جدید نیز ادامه داشته و این چهارمین حضور و خدمات‌دهی در استان تهران است.

نشاط در ادامه تصریح کرد: خدمات ارائه شده در قالب خدمات کمتر دیده شده در بیمه پایه است که به‌صورت تکمیلی و تجمیعی برای درمان کامل مددجو به آن پرداخته و تا درمان قطعی ادامه خواهد داشت.

استفادهذ 400 مددجو از خدمات پزشکی متخصصان گروه جهادی پزشکی

کوروش امیری در ادامه با اشاره به آغاز کارگروه جهادی متخصص در کمیته امداد اظهار داشت: برای سومین بار است که گروه‌های جهادی پزشکی با هماهنگی کمیته امداد کار خود را در بخش مددجویان آغاز کردند.

وی در ادامه با اشاره به حضور 400 مددجو کمیته امداد در این دوره پزشکی بیان کرد: این گروه جهادی با حضور پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف چون روان‌شناسی، دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، اطفال، عفونی، مامایی، داخلی، شنوایی‌سنجی، پرستاری و داروساز به وضعیت درمان 400 مددجو رسیدگی می‌کنند که از این تعداد 300 مددجو بیماریشان محرز و آزمایش‌های نخستین در یک ماه گذشته انجام و امروز در راستای ادامه درمان حضور یافتند.

رئیس کمیته امداد پاکدشت با اشاره به هزینه داروها تأکید کرد: داروهای تجویز شده که نقش مهمی در درمان بیماران داده می‌شود همه رایگان است و اگر تشخیص داده شود بیماری نیازمند ادامه درمان در روزهای بیشتر دارد با پزشکان متخصص هماهنگ می‌شود تا ادامه درمان هم به‌صورت کاملاً رایگان انجام شود.

امیری در پایان با اشاره به‌ضرورت حضور گروه‌های جهادی متخصص پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن پزشکان متخصص در شهرستان نیاز فعال شدن گروه‌های جهادی متخصص با هماهنگی‌های لازم احساس می‌شود در همین راستا پایش بیماران از طریق مددکارها و واحد درمان کمیته امداد در قالب گروه‌های مددکاری درون‌سازمانی پایش و امروز برای شروع و یا ادامه درمان دعوت شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است