Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران ضمن اعلام جزییات محدودیت‌های کرونایی در دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک نسبت به تامین زیرساخت جهت پیاده سازی و ارائه خدمات الکترونیکی نظیر پیشخوان الکترونیکی ارباب رجوع به منظور کاهش تردد به ادارات اقدام شود. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس‌پاشا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان تهران اظهار داشت: کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای صحیح و دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلاء، استفاده اجباری از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ارائه خدمت صرفاً به مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده می‌کنند ادامه داد: عدم رعایت موارد فوق توسط کارکنان تخلفات اداری محسوب شده و برابر بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تاکیدات مکرر ستاد ملی مبارزه با کرونا با خاطیان مستقیما از سوی مدیران دستگاه اعمال مجازات از اخطار کتبی تا انفصال موقت را شامل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: مدیران و مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف هستند نسبت به ضد عفونی محیط اداری، تمهیدات لازم در حوزه تب سنجی روزانه کلیه کارکنان و مراجعان و ممانعت از حضور افراد بدون ماسک و مشکوک به بیماری در محیط کار اقدام کنند.

عباس‌پاشا گفت: استفاده از ظرفیت دورکاری با تمهیدات و زیرساخت‌های لازم دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به صورت الکترونیکی از منزل توسط کارکنان واجد شرایط در راستای بخشنامه شماره ۹۹۷۷۸ مورخ هفتم خردادماه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اولویت کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، افراد بالای ۶۰ سال، خانم‌های باردار و مادران دارای فرزند زیر شش سال فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک نسبت به تامین زیرساخت جهت پیاده سازی و ارائه خدمات الکترونیکی نظیر پیشخوان الکترونیکی ارباب رجوع به منظور کاهش تردد به ادارات اقدام شود، همچنین کلیه همایش ها، جلسات عمومی، برنامه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با استفاده از امکانات و فناوری‌های ارتباط غیر حضوری از قبیل وبینار، ویدئو کنفرانس، شبکه‌های اجتماعی و آموزش‌های مجازی برگزار شود و در صورت اجتناب ناپذیر بودن برگزاری حضوری، جلسات با حداقل شرکت کننده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: ظرفیت بیمارستان‌های تهران تکمیل است انتهای پیام/ برچسب ها: شرایط دورکاری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرایط دورکاری کرونا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها