Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود پاکدل روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مهرماه جاری انجام و پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه استانی تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در ۱۵ استان کشور منعقد شده است، اظهار داشت: در لرستان نیز اقدامات خوبی در اجرای این تفاهم نامه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تعاون و اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه خانواده شهدا، صندوق بازنشستگی خاصی ندارند، صندوق بازنشستگی این قشر همان بنیاد شهید است، بیان کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان بر اساس ۲ مبنا صورت می‌گیرد، یکی شهدایی که در همکاری با نیروهای مسلح شهید شده‌اند و حدود ۵۱ هزار نفر هستند که ستاد کل نیروهای مسلح محاسبات آنها را در اختیار ما قرار می‌دهند و مبنای دیگر بر اساس آمار سازمان بازنشستگی کشوری خواهد بود.

پاکدل با تاکید بر انجام امورات فرهنگی در بنیاد شهید، تصریح کرد: برنامه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تقویت روحیه شهادت‌طلبی در مردم، و به‌ویژه نسل جوان راهبردهای بنیاد شهید در حوزه فرهنگی است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا باید عزت خانواده‌های شهدا حفظ شده و خدمات در آسان‌ترین روش صورت گیرد، افزود: هنر خدمت‌رسانی در بنیاد شهید زمانی است که خدمت به خانواده های شهدا گره‌ای از مشکلات آنان را باز کند.

معاون بنیاد شهید کشور با اشاره به راهبردهای بنیاد شهید ادامه داد: در خصوص حل مشکل مسکن و اشتغال ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی، صمت، میراث فرهنگی و جهادکشاورزی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده با ابلاغ این تفاهم‌نامه‌ها، ادارات استانی بنیاد شهید می‌توانند پیگیر مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن باشند.

پاکدل با ذکر این مطلب که در راستای توجه به امورات فرهنگی از ظرفیت موسسه فرهنگی کوثر برای ارائه خدمات فرهنگی استفاده شده است، تصریح کرد: در برنامه اصلاح نظام اداری شاهد تلاش‌های خوب مدیرکل بنیاد شهید لرستان بودیم و در یکی از مراکز بنیاد شهید مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین محمد زرینجویی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان جایگزین سید حسین نازریان شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده های شهدا تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه با همکاری وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم صادر شد و ما برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است

وی ادامه داد: بعد از 10 سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است