Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:42:33 GMT

اجرای مسابقه مجازی نقاشی حرم مطهر رضوی 

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۲۶۰

اجرای مسابقه مجازی نقاشی حرم مطهر رضوی 

فهیمه برخان گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوریت حرم مطهر رضوی است.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوریت حرم مطهر رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور کودکان می بایست تصاویری از حرم مطهر امام رضا (ع) را نقاشی کرده و سپس تصاویری از آن را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.

وی اظهار کرد: این مسابقه نقاشی با هدف ترویج فرهنگ رضوی، انس و الفت بیشتر کودکان با این امام رئوف برگزار شده و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می شود.
 
برخان ابراز کرد: علاوه بر این نیز قصد داریم پویش خاطره نویسی ویژه نوجوانان برگزار کنیم به همین منظور بچه مسجدی های کانون می توانند بهترین و شیرین ترین خاطره ای که از تشرف به حرم مطهر رضوی دارند را برای ما ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: برگزاری مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های سالروز شهادت امام رضا (ع) است.

وی اضافه کرد: سعی داریم با دعوت از یک کارشناس دین به تبیین شخصیت و جایگاه والای این امام همام پرداخته و آن حضرت را بیش از پیش به کودکان و نوجوانان مسجدی معرفی کنیم.

برخان عنوان کرد: همچنین هم زمان با شب شهادت امام هشتم (ع) راس ساعت ۲۰ صلوات خاصه را از طریق بلندگوهای فاطمیه پخش کرده و علاوه بر این نیز عکس نوشته هایی با محتوای صلوات خاصه امام رضا (ع) را از طریق فضای مجازی منتشر می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان مسافرت به مشهد مقدس بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای این ویژه برنامه ها از راه دور عرض ادب و ارادتی به ساحت مقدس این امام همام داشته باشیم.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که یکی از برنامه های کانون در دهه پایانی صفر برگزاری مجالس اهل بیت (ع) است، یادآور شد: هم زمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری و سوگواری به یاد اباعبدالله الحسین (ع)، شهدا و اسرای کربلا برگزار کردیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه مجازی نقاشی کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج شهادت امام رضا ع مسابقه نقاشی مسابقه کانون فرهنگی هنری فاطمیه حرم مطهر رضوی شهادت امام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع، گفت: برنامه‌های متنوع قرآنی در مسجد جامع گوهرشاد و ایوان مقصوره از اذان صبح تا اذان مغرب برگزار می‌شود.   محمد مقومی بیان معارف قرآن، ترتیل سوره مبارکه یاسین بعد از نماز صبح و تلاوت اذان گاهی قبل از اوقات شرعی در طول روز و برگزاری محافل و جلسات قرآنی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم در یکی از شبستان‌های مسجد گوهرشاد در عصر‌ها در قالب برنامه دارالحفاظ برگزار می‌شود.   وی با اشاره به نیت واقف مبنی بر برگزاری جلسه‌ای صبحگاهی برای قرائت قرآن توسط مردم پس از نماز صبح، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.   سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی یادآور شد: طبق برنامه‌ها، نخستین جلسه صبحگاهی قرائت قرآن ساعت ۴ صبح پنجشنبه در مسجد گوهرشاد برگزار و از استاد سید مرتضی سادات فاطمی، پیشکسوت و صدرالحفاظ آستان قدس رضوی، به عنوان استاد جلسه و پیشکسوت قرآنی در این جلسه دعوت شد.   مقومی همچنین اعلام کرد: از اساتید پیشکسوت دیگر و قاریان بین‌المللی و ممتاز در این جلسات هم استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی