Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@05:10:08 GMT

سپاه ماسک صلواتی توزیع می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۲۳۴۹

سپاه ماسک صلواتی توزیع می‌کند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، سردار محمدرضا یزدی با اشاره به اقدامات سپاه تهران در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: ما امروز با شرایط ویژه‌ای روبه رو هستیم، بر همین اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران چند کار ویژه را با هدف جلوگیری از شیوع ویروس در سطح شهر مد نظر قرار داده و دنبال می‌کند؛ ابتدا موضوع آموزش شیوه‌های پیشگیری از ابتلا و اطلاعات مهم در خصوص کویید-۱۹ در فضای مجازی است که با پیک سوم این بیماری توسط گردان‌های سایبری برای مردم مجدداً آغاز شده و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی: فرمان رهبری را تبدیل به ماموریت کردیم‎

فرمانده سپاه تهران بزرگ توزیع رایگان و صلواتی ماسک را از جمله کارویژه‌های سپاه در پیک سوم کرونا دانست و افزود: آغاز روند ضد عفونی کردن اماکن عمومی مانند مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، قطار و فروشگاه های بزرگ و ایجاد نقاهتگاه‌های وسیع که اگر بیمارستان‌‎ها با مشکل و محدودیت‌های فیزیکی مواجه شدند بتوانیم بخشی از بیماران را پیش از بستری در بیمارستان و یا در دروان نقاهت در این محل قرنطینه کنیم. البته نقاهتگاه‌ها پیش از این ساخته شده و اکنون به صورت‌های دیگر در حال استفاده است اما تصمیم داریم فضای فیزیکی و امکانات تجهیزاتی آن را گسترش دهیم.

سردار یزدی اضافه کرد: برای مقابله با افرادی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی بی‌توجه هستند گروهی را با نیروی انتظامی و کادر درمانی و پزشکی تشکیل دادیم تا آنها را با امر به معروف و نهی از منکر ارشاد کرده و در صورت بی‌توجهی به تذکرات و توصیه‌ها، به دلیل رفتار پرخطر و تهدید سلامتی مردم با آنها برخورد می‌کنیم اما کار ارشادی در اولویت قرار داشته، بر همین اساس ماسک رایگان را در اختیار افرادی قرار می‌دهیم که بدون ماسک در اماکن‌های عمومی حاضر شدند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، حمایت جدی از کادر درمانی، پرستاری و بیماران مبتلا به کویید -۱۹  را یکی از کار ویژه‌‎های مهم سپاه تهران ارزیابی کرد و گفت: آمادگی داریم تمامی امکانات بیمارستانی مانند آمبولانس و مراکز بهداشتی سپاه تهران را در صورت لزوم در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهیم. در حال حاضر نیز از تمام ظرفیت بیمارستان بقیه‌الله برای بستری و درمان بیماران کرونایی استفاده می‌شود و در صورت نیاز تمامی درمانگاه‌های خود را به بیماران کرونایی اختصاص خواهیم داد.

کد خبر 557420 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران كرونا در ايران سپاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی از توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور در سال گذشته خبر داد.

دکتر سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های درمانی که با حضور مدیران ارشد خراسان شمالی امروز، ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، رویکرد کنونی دولت را توسعه عدالت در سلامت ذکر و عنوان کرد: کاهش فاصله مناطق محروم و برخوردار از رویکردهای وزارت بهداشت است و بدین منظور تدابیر مهمی را در حوزه رشد شاخص های بهداشتی مناطق محروم اتخاذ کرده است.

وی افزود: استان خراسان شمالی در تعالی نظام سلامت و توسعه عدالت در این حوزه به خوبی عمل کرده و بررسی رشد شاخص‌های مبین این موضوع است.

کریمی با اشاره به استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کمتر برخوردار، عنوان کرد: یکسان سازی تعرفه بخش دولتی و بخش خصوصی، پرداخت حق مقیمی به پزشکان، برداشتن سقف کارکرد پزشکان، اصلاح طرح قاصدک، کاهش مالیات پزشکان از جمله اقداماتی است که برای جان گیری بخش دولتی و رفع مشکلات مناطق محروم از جمله خراسان شمالی انجام شده است.

وی نیاز دست یافتن به توسعه یافتگی را داشتن برنامه و کارنامه ذکر و بیان کرد: در حوزه تجهیزات پزشکی در دولت سیزدهم انقلاب بزرگی رخ داده است و در حوزه نیروی انسانی نیز عملکرد بسیار خوبی به ثبت رسیده به نحوی که سال گذشته ۲۰۰۰ پزشک عمومی و تعداد قابل توجهی پزشک متخصص و فوق تخصص در کشور توزیع شده است.

کریمی همه اقدامات انجام شده را ارزشمند خواند و گفت: اقدامات و دستاوردهای این حوزه در راستای تحقق رویکرد نظام سلامت بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین