Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،ظهر امروز کلینیک ویژهکودکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) با حضور استاندار تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی مراسمی به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:کلینیک هایی که امروز در این مرکز بهره برداری شدند،در ابعاد جسمی، حرکتی ،گفتار درمانی ،انجام خدمات توانبخشی ،تست کامل تشخیصی کودکان و خدمات روانشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر تهران خلع نبود این مرکز احساس می شد و به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیریت بیمارستان حضرت علی اصغر این مرکز به بهره یرداری رسید.

جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در همین مراسم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مرکز جامع رشد تکامل در دانشگاه علوم پزشکی ایران امروز افتتاح شد.این مرکز کمک می کند که پاسخ گوی نیاز های سلامت جامعه به ویژه برای کودکان باشد.معمولا کودکان چند معلولیتی می توانند این خدمات را به طور کامل دریافت کنند که با افتتاح این مرکز این امکان برای این قشر از جامعه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

 درباره تمهیدات منع تردد در تهران تصمیم‌گیری می‌شود

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورکاری استانداری تهران افتتاح بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان