Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@06:34:02 GMT

طرز تهیه کیک آتشفشانی قرمز مخملی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۳۸۹۳

طرز تهیه کیک آتشفشانی قرمز مخملی

کیک آتشفشانی قرمز مخملی یکی از بهترین ترین کیک هایی است که می توانید برای عزیزانتان تهیه کنید. تهیه آنها آسان است و همیشه گزینه مناسبی برای زمان هایی است که می خواهید دسرهای یک نفره سرو کنید.

می توان آنها را به راحتی با مقداری پودر قند تزئین کنید و یا با خامه پنیر خامه ای و توت تازه برای سرو بهتر تزئین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کیک های گدازه ای مخملی قرمز نه تنها شگفت انگیز به نظر می رسند و هم خوش مزه هستند بلکه می توان آنها را به راحتی از قبل تهیه و فقط قبل از سرو پخت. برای آشنایی با این دستور پخت عالی و ساده مطلب زیر را دنبال کنید.

مواد لازم:

۳ عدد تخم مرغ
۴ قاشق غذاخوری (۶۰ گرم) شکر
شکلات سفید ۴ اونس (۱۲۰ گرم)
۱/۲ فنجان کره (۱۱۰ گرم)
۵ قاشق غذاخوری (۵۰ گرم) آرد
۲ قاشق غذاخوری (۱۶ گرم) پودر کاکائو تلخ
کمی نمک
۱ قاشق غذاخوری (۱۵ گرم) رنگ غذای قرمز
پنیر خامه ای (اختیاری)
پنیر خامه ای ۳٫۵ اونسی (۱۰۰ گرم) در دمای اتاق
۲ قاشق غذاخوری (۱۶ گرم) پودر قند
۱/۲ قاشق چایخوری (۳ گرم) عصاره وانیل
۱/۲ فنجان (۱۲۰ میلی لیتر) خامه خنک

دستور پخت:

فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتی گراد) گرم کنید. با کره ۴ – ۸ اونس (۲۳۰ گرم) رامکین ها را چرب کنید و سپس آرد بزنید. شکلات و کره را به روش بن ماری ذوب کنید تا یکدست شوند. در همین حال تخم مرغ ها را با شکر و نمک با استفاده از کاردک یا همزن بزنید تا غلیظ و زرد روشن شود. شکلات ذوب شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

رنگ خوراکی قرمز را اضافه کنید و مخلوط کنید تا ترکیب شود. در یک کاسه آرد را با پودر کاکائو و نمک مخلوط کرده و به تدریج به مخلوط شکلات اضافه کنید. خمیر را در قالب های آماده شده بریزید. به مدت ۱۴-۱۶ دقیقه بپزید تا لبه ها سفت شوند و مرکز آن هنوز نرم باشد. در حالی که کیک ها در حال پخت هستند ، اگر برای تزئین می خواهید ، خامه پنیر خامه ای را تهیه کنید.

در یک کاسه پنیر خامه ای اضافه کرده و مخلوط کنید تا چند ثانیه یکدست شود. پودر قند و عصاره وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند. خامه خنک شده را اضافه کنید و مخلوط کنید تا پفکی شود. کیک ها را از فر خارج کنید و بگذارید ۳-۴ دقیقه کمی خنک شوند. یک چاقوی تیز را کاملاً در لبه داخلی قالب ها بچرخانید و بر روی ظرف سرو برگردانید. تزئین را به دلخواه انجام دهید ، یا روی آن پودر قند بپاشید یا روی آن را با خامه پنیر خامه ای و تمشک یا توت فرنگی تازه سرو کنید. بلافاصله سرو کنید.

 

منبع: آشپزی ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه کیک کیک مخملی سبک زندگی پارسی خبر مخلوط کنید قاشق غذاخوری پنیر خامه ای اضافه کنید کیک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند

مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که ایرنا منتشر کرده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر