Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:10:26 GMT

طرح احیا و بافت مجدد فرش اصیل قزوین کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۴۰۳۵

طرح احیا و بافت مجدد فرش اصیل قزوین کلید خورد

به گزارش ایرنا، رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین در این مراسم، گفت: طرح احیا و بافت مجدد فرش اصیل قزوین با پیشنهاد کانون زنان بازرگان استان با عنوان مرکز حامی تجارت و کارآفرینی فرش با حضور مژگان صفیعی کارآفرین نمونه کشوری به عنوان راهبر همراه، آغاز به کار کرده است.
رییس کانون زنان بازرگان استان قزوین ادامه داد: محورهای این طرح در فاز اول و ۶ ماهه دوم سال جهش تولید بر صنعت فرش، مد و طراحی، پوشاک نساجی و کشاورزی نوین متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرآیند اجرایی این مرکز، گفت: فراخوان کارآموز برای آموزش مقدماتی و مهارتی با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد و خاص دانشگاه فنی شهید بابایی، فرآیند بافت، تحویل به مشتری بالفعل و تحقیق و توسعه بخش طراحی و بازار از جمله فرایندهای اجرایی این مرکز است.
کارآفرین نمونه کشوری، عضو فعال کانون زنان بازرگان استان قزوین و راهبر همراه طرح احیا و بافت مجدد فرش اصیل قزوین در این مراسم گفت: فرش ایران در کل دنیا نشان دهنده تمدن، فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است و فرش اعتماد قزوین نیز از این امر مستثنی نیست.
صفیعی گفت: حدود ۱۰۰ سال پیش در کارگاه استاد اعتماد در استان قزوین فرش‌هایی با برند معتمد تولید می‌شد که چهار عنصر اصلی و با کیفیت در این فرش به کار گرفته شده بود و از نظر مصالح، طرح، بافت و رنگ کیفیت عالی داشته است.
وی اضافه کرد: در طرح احیای  فرش اصیل قزوین، توانستیم یکی از کارهای استاد اعتماد را به روز رسانی کرده و با رنگ آمیزی که مشتری از ما درخواست کرده است، تولید کنیم.
این کارآفرین گفت: با رایزنی‌ها و بازاریابی صورت گرفته، قرار است این تولیدات به یکی از کشورهای آسیایی عرضه شود.
مشاور عالی کانون زنان بازرگان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: در این طرح با فراخوان کارآموز و آموزش‌های مقدماتی و مهارتی وارد فرآیند بافت و تولید می‌شویم و سپس تحویل به مشتری بالفعل انجام خواهد شد و در ادامه روند کار، بحث تحقیق و توسعه بخشی را در دستور کار خواهیم داشت.
معصومه مرادیان افزود: یکی از مزایای مهم این طرح شبکه سازی بازارهای داخلی و جهانی است که بعد از فرآیند تولید، مشتری بالفعل، آماده خرید است و در واقع ما با حرکتی نوین از بازار به تولید خواهیم رسید.

برچسب‌ها فرش گردشگری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرش گردشگری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین فرش گردشگری وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین اخبار کنکور کانون زنان بازرگان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال