Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس دانشگاه قم با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهار کرد: هرچه فشارهای بیگانگان بیشتر شود استقامت ملت ایران بیشتر می‌شود و این حربه دشمن راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز امروز چهارشنبه ۲۳مهر در اختتامیه سومین سوگواره اربعین دانشگاهیان که به صورت برخط در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: علی رغم فضای به وجود آمده متاثر از همه گیری بیماری کرونا، شاهد استقبال دانشگاهیان از سوگواره بودیم و بیش از ۱۰۰۰ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان اشاره کرد و افزود: مقام عالی وزارت و معاون فرهنگی وزارت علوم در کنار تلاش های آموزشی، پژوهشی و نیز تقویت بخش مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در این شرایط کشور متاثر از همه گیری کرونا و نیز تحریم هایی که کشور با آن روبرو هست، به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان اهتمام خاص دارند.

رئیس دانشگاه قم اضافه کرد: برگزاری سوگواره اربعین دانشگاهیان که افتخاری برای دانشگاهیان است، نشان همین اهتمام وزارت به امور فرهنگی دانشگاهیان است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در پایان با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهار کرد: هرچه فشارهای بیگانگان بیشتر شود استقامت ملت ایران بیشتر می‌شود و این حربه دشمن راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دانشگاه قم تحريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های قم همزمان با  سراسر کشور امروز یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • تجمع دانشگاه‌های ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده