Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دور دوم مسابقات اسنوکر "اوپن" انگلیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) حسین وفایی نماینده کشورمان در این رقابت‌ها موفق شد "جو پری" مرد شماره ۱۶ اسنوکر دنیا را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و به دور سوم رقابت‌ها صعود کند.

وفایی در فریم اول با نتیجه ۸۱ بر ۱۴ مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فریم دوم بازی نماینده کشورمان ۷۳ بر ۲۶ به برتری رسید. اوج کار وفایی در فریم سوم بود که با نتیجه ۱۳۶ بر یک به برتری رسید و توانست "بریک" ۱۳۶ امتیازی را به نام خود ثبت کند. در ادامه کار "پری" در فریم چهارم و ششم به برتری رسید و نماینده کشورمان فریم پنجم را برد تا کار به فریم "دیسایدر" بکشد.

در فریم "دیسایدر" در حالی که وفایی از حریف خود با ۴۴ امتیاز عقب افتاده بود، اما با بازگشتی درخشان با نتیجه ۶۹ بر ۴۴ به برتری رسید تا به جمع ۳۲ نفر برتر این مسابقات راه پیدا کند.

وفایی در مرحله بعدی مسابقات باید به مصاف "جیمی کلرک" ولزی، مرد شماره ۱۰۱ اسنوکر حرفه ای‌ها برود. در صورتی که نماینده کشورمان در این بازی به پیروزی برسد، احتمال تقابل او با "مارک سلبی" مرد شماره ۴ دنیای اسنوکر و مدافع قهرمانی این رقابت‌ها وجود دارد. در حال حاضر نماینده کشورمان در رده ۳۹ رنکینگ حرفه ای‌ها قرار دارد.

مسابقات اسنوکر "اوپن" انگلیس در سالن مارشال آرنا‌ی شهر میلتون کینز برگزار می‌شود و قهرمان این رقابت‌ها مبلغ ۷۰ هزار پوند پاداش دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید

پیروزی وفایی در مسابقات اسنوکر انگلیس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسنوکر حرفه ای مسابقات اسنوکر اوپن انگلیس حسین وفایی نماینده کشورمان مسابقات اسنوکر برتری رسید رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟

ابرپروژه چند منظوره سد و نیرو «اومااویا» سریلانکا به ارزش ۵۳۰ میلیون دلار یک پروژه تمام ایرانی و از بزرگترین دستاوردهای صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور محسوب می‌شود. این پروژه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به‌عنوان نماد توامندی و فناوری ایرانی، به بهره‌برداری رسید.

دریافت 34 MB

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: دلارام سنجری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان 

دیگر خبرها

  • برد شیرین پاریزه ر کردستان
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر