Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود حداقل زیرساخت عمرانی در شهرک صنوف زاگرس خرم آباد، صاحبان واحدها را راهی شهر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، زمانی که تعمیرکاران خرم‌آبادی تمام وسایل کارشان را ازسطح شهر جمع کردند، با امیدی راهی شهرک صنوف خودرویی زاگرس شدند و برای خرید واحدهایی از شهرک اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبرسانی، توزیع برق، آسفالت، روشنایی، سرویس بهداشتی و مکانی برای نماز خواندن شاید یکی از ابتدایی ترین زیرساخت هایی است که برای مکانی که اسم شهرک را یدک می کشد لازم باشد، اما قریب به دو دهه است که شهرک صنوف زاگرس خرم‌آباد با استقرار  و فعالیت۳۰۰ واحد صنفی خودرویی، نه تنها ساماندهی نشده بلکه هر روز در شرایط نامناسب تری قرار می گیرد.

به گفته کسبه، مشکل اصلی شهرک نداشتن متولی مشخص و معین است چراکه ابتدای راه‌اندازی شهرک قرار بود شهرداری در عقد قراردادی با سرمایه‌گذار شهرک و با در اختیار گرفتن چندین واحد در راستای تأمین زیرساخت اقدام نماید که متأسفانه این امر محقق نشد.

بسطامی، صاحب یک واحد صنفی فعال و حاضر در شهرک در گفت‌و‌گو با خبرافلاک اظهار داشت: تعداد زیادی از کارگران در واحدهای صنفی خودرویی زاگرس در بدترین شرایط و بدون امکانات و خدمات اولیه مشغول فعالیت هستند و بنا بر همین وضعیت نامناسب درصدد انتقال وجابه جایی به شهر هستند.

وی با اشاره به فروختن زمین مسجد شهرک، افزود: درب سرویس های بهداشتی به دلایل نامشخصی بسته شده است، نبود آب آشامیدنی، قطعی برق و نداشتن آسفالت مناسب از دیگر مشکلاتی است که ما هر روز با آن مواجه هستیم.

این صاحب واحد صنفی عنوان کرد: سرمایه‌گذار اصلی و هم‌چنین متولیان و  مسئولین شهرستان و استان باید نظارت کنند و با ارائه راهکار در صدد رفع این مشکلات اقدام نمایند.

شهرک صنوف زاگرس با ظرفیت هزار و ۲۰۰ واحد صنفی می تواند مرکزی مهم و مفید برای ساماندهی صنوف خودرویی داخل شهر به  بیرون باشد براین اساس مسئولین مربوطه تا قبل از موج بازگشت صاحبان صنوف به سطح شهر باید برای رفع معایب زیرساختی شهرک بفکر راه چاره باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک صنوف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد