Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:10:34 GMT

جزییات تشیع پیکر پاک شهید زکریا شیری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۴۷۴۸۴

جزییات تشیع پیکر پاک شهید زکریا شیری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین اظهار داشت: پیکر شهید مدافع حرم زکریا شیری امروز(پنج شنبه) وارد استان می شود و ساعت ۱۰صبح مردم آبیک میزبان شهید شیری خواهند بود.

وی افزود: بعد از نماز مغرب و عشا برنامه ی ویژه ای در مسجد امام حسن عسکری با حضور آحاد مردم برگزار می شود و در ساعت ۹شب نیز مراسمی در معراج شهدا قزوین  با حضور عموم مردم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی در ادامه گفت: روز جمعه ۱۰ صبح نیز در گلزار شهدای قزوین برنامه تجدید پیمان آحاد مردم را با شهید مدافع حرم خواهیم داشت و ساعت ۳ همان روز نیز در شهر تاکستان برنامه تشییع اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین با بیان این که پیکر مطهر شهید زکریا شیری روز شنبه به خاک سپرده خواهد شد گفت: ساعت ۹ صبح  روز شنبه پیکر شهید شیری از مقابل سپاه ناحیه امام سجاد(ع) به سمت گلزار شهدای اقبالیه تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شهید زکریا شیری شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

سیدحسین خمینی فرزند شهید مصطفی خمینی، سیدحسن خمینی، یاسر خمینی، سیداحمد خمینی و دیگر اعضای بیت امام و چهره های برجسته حوزه بر پیکر آن مرحومه اقامه نماز کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900182

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا