Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حاتمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه به آدرس جدید منتقل شده و مردم می‌توانند برای ثبت تخلفات اجتماعی در این سامانه ثبت‌نام و موضوع‌های مورد نظر خود را گزارش کنند.

وی ادامه داد: سامانه سجام با هدف ساماندهی و آموزش افراد در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: گزارش‌های مردمی ثبت شده در این سامانه توسط مراجع و با هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های استان مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

حاتمی اضافه کرد: افرادی که اسنادی در خصوص فسادهای اداری یا هرگونه مساله منجر به فساد در جامعه دارند، در سامانه سجام بارگذاری کنند تا این امور در اسرع وقت توسط دستگاه قضایی پیگیری شود.

وی بیان کرد: منابع‌طبیعی و زیست‌محیطی، مسائل اقتصادی، مواد مخدر، فضای مجازی، مشروبات الکلی، احقاق حقوق عامه، فساد اداری - مالی، آسیب‌های حوزه کارگری و مسائل انتخاباتی بخش‌های مورد توجه سامانه سجام است.

برای فعالیت در این سامانه باید ابتدا به عضویت آن درآمد و پس از طی مراحل گزینش و ساماندهی هسته‌های مردمی در قالب هسته‌های تخصصی و عادی می‌توان اخبار مربوط به آسیب‌های اجتماعی را گزارش کرد.

سامانه سجام مخفف «سامانه جامع اطلاعات مردمی»بوده و هدف از آن نظارت مردم بر کار مردم و مسوولان است.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی ارومیه سامانه سجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی ارومیه سامانه سجام دادگستری آذربایجان غربی ارومیه سامانه سجام اخبار کنکور آذربایجان غربی سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی