Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس اتاق اصناف پاکدشت با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه گفت: با توجه به اهمیت جایگاه صنوف در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا واحدهای صنفی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، ویروس کرونا در موج سوم خود، تاکنون ضررهای سنگینی به حوزه اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی، قطب صنعتی استان تهران و پایتخت گل و گیاه ایران زده که در برآورد ابتدایی 900 میلیارد تومان به حوزه گل و گیاه بوده و هنوز برآورد حوزه کشاورزی و دیگر حوزه‌های صنعتی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما خسارت‌های مالی یک سوی ماجراست و دیگر سو، مسئله سلامت اجتماعی مردم مطرح است که نیازمند ورود جدی مسئولان در این حوزه است، تا جایی که اکنون تخت خالی در 2بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت و زعیم وجود ندارد، در این میان برخی از کسبه و مردم هنوز مسئله کرونا ویروس را جدی نگرفته و این باعث افزایش شیوع این بیماری در این شهرستان شده است.

در همین راستا براساس تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی اتاق اصناف شهرستان با حضور نیروی انتظامی و ریاست و مسئول بازرسی اتاق اصناف پاکدشت، ضمن بازرسی از واحدهای صنفی فعال و ابلاغ مجدد دستورالعمل‌ها به صنوفی که فاقد ماسک بودند به عنوان تذکر و انجام فعالیت فرهنگی ماسک رایگان تحویل داده شد.

در این بازرسی سرزده از اصناف شهرستان ضمن تذکر شفاهی در راستای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مشتری و فروشنده، بیش از 3000هزار ماسک در بین صنوف مختلف اعم از سوپرمارکت‌ها، صوت و تصویری، پوشاک، قصابی، نانوایی و.... توزیع شد.

معاون وزیر بهداشت: بیمارستان‌های پاکدشت مکمل هم حرکت کنندنماینده مردم پاکدشت در مجلس: همگرایی سمن‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را برطرف کندنماینده مردم پاکدشت در مجلس: تسهیلات با سود بالا برای جبران خسارت گلکاران از شیوع بیماری کرونا توجیه پذیر نیست




پرویز نوروزی رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم، از آغاز فعالیت تیم‌های بازرسی برای توجیح کردن صنوف به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خبرداد و گفت: تا زمانی که کسبه و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره ابطاع به ویروس منحوس کرونا رغبت نکنند، نمی‌توان مقابل شیوع  این بیماری ایستادگی کرد.

وی افزود: در راستای افزایش آگاهی کسبه در هر صنفی، گشت‌ها ادامه دارد و صنوفی که به قانون احترام نگذارند جریمه و در صورت بی‌توجهی پلمب می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف پاکدشت با تأکید بر ممنوعیت فعالیت آرایشگاه‌ها و تالارها، از این 2 صنف خواست تا در راستای کمک به برقراری سلامت اجتماعی از بازگشایی پنهانی خودداری کنند، زیرا گشت‌های نامحسوس اتاق اصناف طی شبانه روز درحال رصد هستند تا با کنترل فعالیت مناسب اصناف براساس پروتکل‌های بهداشتی بزودی شاهد خروج از وضعیت قرمز در پاکدشت باشیم.

نوروزی در پایان گفت: در این شرایط سخت حفظ سلامت اجتماعی مسئله بسیار مهمی است که برای انجام آن نیازمند همراهی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین عدم و پذیرش مراجعه کنندگان بدون ماسک و دستکش هستیم.


انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف در مهار تورم را اساسی دانست.

وی، نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد و گفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند و منکر است.

بیشتر بخوانید

دولت در زمینه کنترل مهار تورم از رشد نقدینگی جلوگیری کرد

نکونام، رعایت انصاف و اعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا در همان روز دانست و اضافه کرد: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم و همراهی آنان حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد از اصناف خواست: این روز را بهانه‌ای برای آغاز رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازار مرکز استان عملیاتی کنند.

در این نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است