Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی صبح امروز در جلسه قرارگاه رزمایش، مواسات، همدلی و کمک مومنانه شهرستان کنگان اظهار داشت: مواسات همراهی کردن و کمک به مومنان در همه امور است و ترویج و نهادینه شدن فرهنگ مواسات در جامعه بویژه در شرایط دشوار اقتصادی کنونی می‌تواند گره گشای بخشی از مشکلات اقشار ضعیف جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کنگان با تسلیت رحلت جانسوز نبی خاتم و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) و با استناد به فرمایشات و سیره نبوی و علوی افزود: امام صادق(ع) درباره سیره جدش سیدالشهدا می‌فرماید در زمان خود هیچ کسی به اندازه امام حسین درد و دغدغه یاری رساندن به مردم را نداشت.

رییس قرارگاه رزمایش شهرستان کنگان با تشکر از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات گفت: فرمایشات معظم له موجب حضور گسترده مردم در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سراسر کشور از جمله شهرستان کنگان و باعث بوجود آمدن زیباترین صحنه‌های حضور، همدلی و کمک مومنانه در چندین مرحله شد.

پازل همدلی با اهدای تبلت به دانش آموزان

محمودی با تشکر از همه اعضای قرارگاه، خیرین و مردم نیک اندیش شهرستان به مشکلات چندصد دانش آموز و خانواده آنان در بحث تهیه تبلت برای تحصیل بیان کرد: تلاش برای تهیه تبلت جهت دانش آموزانی که فاقد تبلت برای تحصیل‌اند دستور کار این مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شهرستان کنگان است که البته تاکنون با مشارکت اعضای قرارگاه کمک‌هایی جذب شده است که امیدواریم با همت مردم و مسؤولان و مخصوصا شرکت‌های مستقر در منطقه اهداف این مرحله از رزمایش محقق گردد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار کنگان نیز گفت: با توجه به مجازی شدن کلاس‌های درس و نیاز دانش آموزان به تبلت این دغدغه به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده که همه باید با مشارکت در کارهای مومنانه به کاهش این آسیب نیز کمک کنیم.

غلامحسین زیبا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در جهت تهیه تبلت دانش آموزی افزود: مذاکرات و مکاتبات متعددی با شورای راهبردی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت گرفته که امیدواریم نتیجه آن حل مشکل و رفع دغدغه دانش آموزان عزیز و خانواده آنان باشد.

وی در پایان بیان کرد: البته در همین راستا مکاتباتی با شرکت‌های مستقر در منطقه پارس 2 کنگان نیز صورت گرفته و تلاش ما این است با بهره گیری از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی مشکل را تا حد امکان برطرف نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) و دبیر رزمایش مواسات شهرستان کنگان نیز گفت: در چند مرحله اخیر رزمایش مواسات در شهرستان کنگان کارها و خدمات سترگی در تهیه بسته‌های معیشتی و نوشت افزار شده است که باید این اقدامات ارزشمند که شاه بیت آن خود مردم همیشه در صحنه بودند بازگو شود تا عده‌ای در داخل و خارج فقط اقدام به سیاه‌نمایی نکنند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک افزود: در حوزه تهیه نوشت افزار کارهای بزرگی در شهرستان و حتی فراتر از آن به برخی از شهرستان‌های محروم استان‌های همجوار صورت گرفته است.

در این جلسه اعضای قرارگاه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه دستور کار جلسه پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه کنگان رزمایش مواسات مقام معظم رهبری همدلی و کمک مومنانه شهرستان کنگان رزمایش مواسات دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند