Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد گلشن رئیس پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه ۱۳۰ مورد تخریب ساخت وساز غیرمجاز باغ‌ها و نقاط مسکونی شهر همدان در یکسال اخیر انجام شد، اظهار داشت: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۶۸ مورد ضبط و توقیف لوازم ساخت وساز‌های غیرمجاز در باغ‌های شهر همدان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ظرف مدت ۱۲ ماه گذشته در حوزه پلیس ساختمان حدود ۲۰ گشت خودرویی و موتوری شبانه روزی نظارت بر ساخت وساز‌های غیرمجاز دارند و همچنین نیروی اداری به حداقل و نیروی عملیاتی افزایش پیدا کرده است.

گلشن بیان کرد: گشت‌های پلیس ساختمان ویژه باغ‌ها مجهز به دوربین و سیستم ردیاب GPS هستند و کنترل و نظارت به خوبی انجام می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵۰ مورد ضبط وسایل ساخت و ساز و نیز صدور اخطاریه اقدام کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه مسکونی نیز هشت هزار و ۱۸۷ مورد وسایل و لوازم ساخت وساز غیرمجاز در یکسال گذشته توقیف و ضبط شده و یکصد پرونده ساخت وساز غیرمجاز تکمیل و برای صدور حکم به کمیسیون ماده صد ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه پلیس ساختمان در منطقه یک حدود یک هزار و ۱۲۱ مورد لوازم ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: در منطقه دو حدود سه هزار و ۱۹۶ مورد لوازم ضبط شده که نسبت به مدت مشابه ۶۳ درصد رشد داشته است.

گلشن، از ضبط یک هزار و ۱۹۷ مورد لوازم در منطقه ۳ با ۹۴ درصد رشد و ضبط دو هزار و ۶۷۴ مورد با ۵۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در منطقه چهار خبرداد و خاطرنشان کرد: این مهم نشان از افزایش شناسایی و برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز است.
منبع شبستان
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان ساخت و ساز غیر مجاز ساخت وساز درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد